יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

המג'דרה של סנפרוסט - טעם של בית!

זה ידוע שבמוצרים קפואים אני קונה רק סנפרוסט. סנפרוסט שומרת על איכויות המוצרים שלה. כל מוצר ירקות קפוא של סנפרוסט נקטף עד 6 שעות לפני האריזה ועדיין שומר על הערכים התזונתיים שלו. אפילו בבתי הספר לנתורופתיה ממליצים על המוצרים של סנפרוסרט כמוצרים הקפואים הטובים בארץ. גם בערכים התזונתיים וגם האיכותיות. בקפואים של סנפרוסט לא תמצאו ירק שהשחיר או עייף, אלה 100% רעננות בתוך השקית.

השנה סנפרוסט חידשה עם אורז מג'דרה מהיר הכנה - מוצר שזה למוצר השנה 2015. המג'דרה של סנפרוסט עשויה מ 60% אורז, 30% עדשים מבושלות ו 10% בצל מטוגן. זהו - המג'דרה של סנפרוסט ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט. כי כשהמוצר טוב (וקפוא) תסמכו על סנפרוסט שיידעו לייצר אותו כמו שצריך. על פי הוראות ההכנה בסיר, היה צריך להוסיף לתכולת השקית כרבע כוס מים ולבשל.

על פי הוראות הבישול - נדרשו כ 6 דקות אש בנונית ולאחר מכן 4 דקות אש נמוכה. הכנתי את ארוחת הערב אחרי יום ארוך. ולא באמת שמתי לב לדקות. אבל עם סנפורסט אין טעויות!!!! כ - 10 והאורז מוכן. כן גם העדשים במג'דרה מוכנים (הם הוקפאו מובשלים). האורז מאוד טעים. הבצל מוסיף מתקתקות ועדינות של טעם ביתי. העדשים בושלו כיאות. המג'דרה יצאה טעימה. רק הוסיף מלח-פלפל וכמון למי שאוהב. אחלה ארוחת ערב חמש בכלום התעסקות!!! מומלץ גם לבני נוער שמכינים לעצמם ארוחת צהריים. במקום המבורגר וצ'יפס, מנת חלבון של אורז ועדשים תשאיר כל אמא רגועה. 

קל להכין, טעים, וסופר מזין - ברור שזה סנפורסט! 

ממליצה בחום!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...