יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

תפריט החורף של 'קיוטו' הרצליה



 קיוטו הרצליה - הוא המוסד היפני ההרצליאני החביב עליי,

השבוע התחדשה 'קיוטו הרצליה' עם תפריט חורף 2016. קיוטו הרצליה לא נשארים אדישים לעונה ומוציאים בנוסף לתפריט הקיים, תפריט עונתי!
הגעתי לדגום אתמול ממנות החורף של 'קיוטו הרצליה', מקסים איך באמצע השבוע 'קיוטו הרצליה' מלאה באנשים גם בשעת ערב מאוחרת. 
התחלנו את הערב שלנו עם מנת 'אביקו המאצ'י' - שאצלי היא זוכת פרס ההגשה. סביצ'ה יילו טייל עם אבוקדו, עירית, ג'ינג'ר, יוזו, אביקו וצ'ילי המוגש בתוך צדפות על צלחת גבישי קרח. 
ראשית לטעם - הסביצ'ה היה מעולה, חמוץ במידה וחרפרף מעט. 
הגשת הסביצ'ה בתוך הצדפות הפכו את אכילת הסביצ'ה לטקס. לשלוק סביצ'ה מסתבר זו חוויה. אהבתי את ביצי הדגים (אביקו) שגרמו פצפוץ מרענן בפה בכל סיום של ביס - מה שנקרא דיוק בפרטים הקטנים. 
עוד דגמנו מנת 'יואינטה פירטו' - פילה בשר פרוס מצופה פלפל גרוס ברוטב טריאקי חם, לצד ירקות שורש (עם גזר כתום). 
בשר הבקר היה מעולה, חתוך בדיוק מופתי. אהבתי מאוד את השילוב של הפלפל הגרוס המצפה את הפילה שמוסיף חרפרפות למול רוטב הטריאקי. ישנה נטייה למסעדות להציף מנות בטריאקי, עד כדי השתלטות מתוקה על המנה. 
פה היד המידתית של השף באה לידי ביטוי, הפלפל ההגרוס השתלב מעולה עם הטריאקי המידתי. וזה הסוד של המנה הזו למול הבשר המשובח והרך. שאפו!

לעיקרית לקחנו 'דניסו הורנסו' - פילה דניס על תבשיל תרד, פטריות, ברוקולי, אספרגוס, תפוח אדמה סגול ברוטב מתקתק. גם כאן אהבנו מאוד את מידתיות הרוטב שנותן לדג לדבר בפני עצמו ולא משתלט על המנה. נתחי הדניס היו מכובדים והירקות שהתלוו אליו נתנו מתקתקות חופית למנה.

אין ספק שבקיוטו הרצליה יודעים גם לחדש וגם לעשות אוכל טעים, מדויק וטוב!

קיוטו הרצליה
09-9587770
אריה שנקר 7 הרצליה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...