יום שבת, 19 בדצמבר 2015

הושק ההוסטל הירושלמי הכי מגניב - THE POST

השבוע הושק ההוסט הירושלמי  - THE POST!

הוסטל חדש ברמה גבוהה שהוקם על חורבותיו של בית הדואר הירושלמי. כל ההוסטל ממותג כבית דואר, וכל על פינה תמצאו חותמת דואר. הכל חדש ובאוירה צעירה וכיפית. סופר נקי, יפה ועם הכי VALUE FOR MONEY.
ההוסטל הינו פי מחשבתם ויוזמתם המבורכת של רמי אוחנה, עידו צוק, רפי צלוק ועומר פיקהולץ. שלקחו על עצמם לרענן את הבניין העציק ולחדש אותו ואת בית הדואר שהיה באמצעות הוסטל מודרני עם זיקה לעבר שלו.
שהיתי בהוסטל מאוד נהניתי. החדרים חמודים, ממותגים, השירות מעולה, כמעט כמו בית מלון (מגבות, שמיכת פוך, סבונים) האורחים מקבלים איכות ושירות של בית מלון קטן ואינטימי במחיר הוסטל. ממש אוירה ביתית וצעירה גם יחד. 

ממליצה בחום על ההוסטל לצעירים מכל הארץ והעולם, מתאים גם למשפחה צעירה שמגיעה לחוות את ירושלים. ההוסטל ממוקם ברחוב יפו, במרחק הליכה ממרכזי הבילוי של העיר, ממילא ושוק מחנה יהודה. 

THE POST  - גם מארחים הופעות חיות מידי פעם, ומשמים כמקום בילוי לירושלמים עצמם. גם הרצאות THE POST מארח. כמו כן, THE POST דואגת לאורחים ומחזיקה יועצת תיירות במקום שתייעץ לכולם לאן לטייל ומה יש כעת בירושלים. 

ארוחות הבוקר ב THE POST יוצאות דופן - כל אורח מקבל שקשוקה אישית ושלל גבינות ימתינו לאורחים בבופה הבוקר. יחד עם ריבה ביתית מצויינת ולחמניות חמות. אומנם מינימלי אבל עם סטנדרטים שאין בהוסטלים קיימים. זה הוסטל רמה (או שתיים) מעל כולם. 


החדרים המשותפים באים בגדלים של 4, 6, 8 ו 12 איש בחדר. בכל חדר מקלחת, שירותים, אינטרנט אלחוטי ואזור קריאה. 



מחירים
19$ ללילה לאדם בחדר משותף
100$-140$ לזוג ללילה בחדר זוגי
יפו 23 ירושלים 
טלפון 02-5813222


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...