יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

לוקנטה בצפון תל אביב, כל העיר כבר מדברת!


אם יש דמות שכבשה את ליבי במסגרת כל ריאלטי הקולינריה זה שלמה ממאסטר שף. התחברתי אליו מהרגע הראשון - אני ראיתי שמדובר בגאון (כשסיים את חלקו בתוכנית, הפסקתי לצפות).

כששמעתי ששלמה פתח את 'לוקנטה' (חמארה בטורקית) בשכונת כוכב הצפון בתל אביב, ישר סגרתי לי ולדנה זוג מקומות. 
שלמה פתח את 'לוקנטה' מסעדה שהיא גם מעדניה בכוכב הצפון בתל אביב. אומנם מסעדה בתוך שכונה, אבל כזו שמצדיקה גם נסיעה במיוחד. 

אני לא אכביר במילים על דמות מיוחדת שיודעת מה היא עושה ומה היא רוצה לתת לקהל שלה. 'לוקנטה' משלבת מעדניית מוצרים יבשים, יינות, יחד עם אוכל מוכן (עם תפריט עשיר לימי שישי) לצד המסעדה הנהדרת.

כשמביטים בתפריט זה נראה עוד תפריט רגיל. אבל אצל שלמה מדובר בטעמים מדהימים גם במנות הפשוטות לכאורה. 
יש כאן מנות סופר מיוחדות שלא תמצאו במקום אחר וכל התפריט עד 64 ש"ח! ותזכרו ממי שמעתם ראשונה!


זכיתי לטעום מנת ספיישל של 'סוכריות סינטה' סינטה כבושה עם תותים ומנגו מיובשים בהקפאה, שמקנה להם מרקם מרנג. עונג של מנה עם מתקתקות פירותית במרקם מרנגי. קרנצ'י מול הרכות של הסינטה הכבושה. כמובן ששלמה כובש הכל במקום. פשוט לנגוס ולהינות! מנה שהיא הברקה! 

בין ללבין לגמנו יין TRIO מיקב פלטר המעולים. האוירה במסעדה היתה רגועה והערב היה מושלם וכיפי! קציצות כרישה היו מנה טעימה וטובה.
גם נהננו מסלט עגבניות עם ג'ינג'ר קצוץ בצל קצוץ דק, חומץ אורז וכוסברה. - שוב זה נראה עוד מנת סלט עגבניות, אבל חומץ האורז והג'ינג'ר נותנים לו טוויסט אסייתי חמצמץ וממכר. מסוג הסלטים שאי אפשר להפסיק לאכול.


עוד התענגנו על מסבחה עדשים - נשמע מנה טבעונית רגילה, אבל תסמכו על שלמה שישים בפנים פטריות שלמות ולימון כבוש, יחד עם ממרח עגבניות מיובשות בהקפאה עם שום שנכתש במקום עם מכתש ועלי ועורבב עם שמן זית. הכל שיהפכו את המנה לאגדה. לצידם שלמה גם דאג לתת לי ולדנה קצת סחוג מעשה ידיו - כדי להכנס לנו עוד יותר ללב. מנה מעולה, טעימה, לא כבדה במיוחד וטעימה במיוחדת. שכל אחד יאהב (לא רק טבעוניים), וכל ביס טומן בחובו מעט לימון כבוש, מעט פטריות, נגיעה מהעגבניות. שלמות טבעונית בפה! 



אהבנו והתאהבנו!!!! *****
לוקנטה

מחירים - עד 64 ש"ח
חנייה בשפע באזור,
כתובת: בוני העיר 9 תל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...