יום שני, 28 בדצמבר 2015

'דה פפה' פותח בעסקיות צהריים ומשלוחים - אל תתפשרו על פחות!

 כבר שנה שפיצה 'דה פפה' בצפון דיזנגוף קיימת.  כבר אז הצהרתי והודעתי לכולם ש'עברתי לפפה' - ממש כך! כן, בתחום הפיצות אני כבר לא מוכנה לאכול בכל מקום אחר. רק אצל 'דה פפה'. 'דה פפה' הוסדה על ידי ג'יוספה ג'רדנו. איטלקי שעלה לארץ לאחר שלמד בנפולי את רזי המטבח האיטלקי והשלים לימודים בניו יורק. לאחר גלגולים רבים הגיע לתל אביב שגם אנחנו נוכל לטעום פיצה נפוליטנית מסורתית אמיתית! 
כבר לפני שנה הכברתי במילים שאצל 'דה פפה' הפיצה הכי טעימה שאכלתי. המרקם הוא רך ואוירירי, כזה שמאפשר לאכול פיצה או שניים מבלי להרגיש. הפיצה של 'דה פפה' יותר 'זורמת', לא מכבידה ואפשר להינות מהשילוש הקדוש של בצק מעולה, רוטב עגבניות איטלקי ותוספות ולהרגיש פשוט כיף ממכר.

'דה פפה' אומנם מכילה מקום לא גדול אבל עם לב גדול (כמו פפה). 'דה פפה' היא כמו מקום איטלקי אמיתי, לא מפונפן, אלה פשוט ומינימלי - כזה שיודע לתת לאוכל לדבר בעד עצמו!
כעת יוצאים ב'דה פפה' עם עסקיות צהריים 12-16 על כל הזמנה - שתייה חינם. וכעת ב'דה פפה' מפרגנים ללקוחות עם פסטות לעסקית בנוסף לפיצות וללזניות המשובחות.

אז אחרי ששמה של הפיצה של 'דה פפה' הולך לפניה גם אצל אנשי קולינריה איטלקית בארץ! שלא מפסיקים להתפעל מהפיצה של דה פפה. הגעתי גם אני לטעום הפעם את הפסטות של 'דה פפה'. 


תפריט הפסטות של 'דה פפה' עשיר, לבנתיים הפסטות מוגשות  רק בצהריים.
מבין מבחר הרטבים - אני בחרתי פנה (פנה/פפרדלה) פרימוורה -  עם עגבניות שרי, ארטישוק, זיתי קלמטה, פטריות, שום, יין לבן, אורוגולה ומוצרלה.
גם פה כמו תמיד, הכל מוכן לעיני הלקוח, הכי טרי, הכי כיף.

קיבלתי צלחת ססגונית ועשירה עם פנה אל דנטה, תיבול מעולה, ושילוב ירקות שנותנים חיים בכל ביס. ארוחת הצהריים שלי כבר מזמן לא היתה צבעונית, טעימה וקלילה כל כך. מנה שכיף לאכול, לנגוס בארטישוק, לפצפץ עגבניית שרי. לנגוס בזית עסיסי. מול נימוחות ועדינות המוצרלה!


כשתגיעו ל'דה פפה' סביר להניח שתראו אותי נוסגת בפיצה או טרמיסו איטלקי.
למי שנבצר ממנו להגיע - ב'דה פפה' כעת החלו עם משלוחים בתחומי תל אביב! 

אל תלכו למקום אחר - תנו לטעם לדבר! - 'דה פפה'!

*****
דה פפה
דיזנגוף 334 תל אביב
03-5539980





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...