יום שלישי, 28 בפברואר 2017

אנסטסיה הטבעונות במיטבה


טבעונות זה כבר מזמן נחלת הכלל. כל מסעדה שמכבדת את עצמה מחזיקה מספר מנות טבעוניות. כי טבעונות זה חותם טוב לבריאות אבל לא כל מנה טבעונית היא מנה בריאה. יש מקום אחד בו אפשר לא לדקדק, הכל בריא והכל טבעוני. אפילו המים עברו סינון אוסמוזה הפוכה. 'אנסטסיה' היא מסעדה טבעונית כל ריינס פינת פרישמן בתל אביב. 'אנסטסיה' היא לא רק מסעדה טבעונית אלה גם בעלת תפריט טבעוני ויש גם תפריט ללא גלוטן. 
איך שמעתי עליה? תבקשו מטבעוני המלצה על מקום טוב ותקבלו המלצה על 'אנסטסיה'. אז גם אני חובבת אוכל טוב הלכתי לבדוק. דווקא התמקדתי בארוחת בוקר ללא גלוטן כי אם אני כבר אצל הכי טובים, למה לא ללכת עד הסוף?
התחלנו את ארוחת הבוקר לטבעונית - ללא גלוטן שלנו עם ארוחת בוקר קלאסית, עם ממרחי הבית: פסטו מעולה, קוטג' טבעוני, ממרח אגוזי לוז מתקתק וממש טעים, איולי וטחינת כורכום, לבנה, טחינה, קרם חציל ושלל זיתים. כל הממרחים היו מצוינים וחוסלו יחד עם - ניחשתם נכון, לחם מחמצת ללא גלוטן עם קמח טף קרקרי פישתן וירקות שייבשו במייבש מזון אורגני מעולים וכיפיים. עוד לפני שהגיע החביתה שלנו אני ואושר יצאנו מאושרות. 
מקושקשת חומוס וטופו אורגני עבודת יד עם חלב שקדים הייתה עיקרית הבוקר הראשונה שלנו וממש טעימה. אין ספק זו אינה ביצה מקושקשת, אבל שאפו על המנה הטעימה הזו.
לאחר מכן עלתה ובאה העיקרית השנייה שלנו שקשוקה טבעונית על בסיס פולנטה, חלב שקדים ומלח קלנמק הודי. שאפו על מנה מלאה בטעם, כיפית, עסיסית, מושקעת וממש טעימה. שוב, זו אינה שקשוקה אמיתית אבל מנה שכל קרניבור יוכל ליהנות ממנה גם בחך וגם בנשמה. וזו כל התורה של אנסטסיה על רגל אחת - ליהנות בגוף ובנשמה, כי כשאוכל טוב לחך ולגוף, גם הנשמה נהנית.

לפרוטוקול יאמר ש'אנסטסיה' גם מגישים תפריט RAW FOOD - טבעונאי גם SUPER FOOD וגם GLUTEN FREE, יחד עם הכנת חלב שקדים וחלב אגוזי לוז במקום. אז קינחתי עם חלב שקדים חם עם קינמון ותמר טחון. לצד טרמיסו אגיד על בסיס חלב קוקוס. אחד מסיומי הארוחה הטבעוניים הטובים שאכלנו. גם כשהיינו מלאות הטרמיסו לא הפסיק לקרוץ ובצדק. הוא סופר טעים וחלב הקוקוס מוסיפים לו ארומה וקרמיות ומתיקות מתונה.

אהבנו ונחזור
לגוף, לחך ולנשמה
אנסטסיה
ריינס פינת פרישמן, תל אביב (פרישמן 54)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...