יום רביעי, 6 ביוני 2018

חדש על המדף, יוני 2018


קיץ הגיע ואיתו כתבות 'חדש על המדף' של כל חודש. קיץ 2018 כבר התחיל עם 4 מוצרים חדשים שהתחילו לי את הקיץ ברגל ימין.
תחילה מוצרי הקיץ של ד"ר קרבלניק. חברת קוסמטיקה ישראלית המייצרת מוצרי קוסמטיקה על בסיס מחקרים קליניים ועל בסיס חומרים טבעיים. כבר כתבתי על החברה והתרשמתי מאוד ממוצריה, הכל נטול פרבנים, SLS ונטול בושם.
הראשון - קרם לחות ולהגנה עם 50 SPF לפנים ולגוף מבית ד"ר קרבלניק. הקרם נספג במהירות, סופר מרוכז, מספיקה טיפה קטנטונת לכיסוי עור הפנים. אני גם התאפרתי מעל הקרם והשימוש היה ממש נוח, מרגישים שהקרם איכותי ומספיק להרבה זמן. מוצר נהדר לקיץ!
השני - קרם פילינג גרגירים עדין מבית ד"ר קרבלניק. קרם במרקם חולי שמורגשים הגרגירים, אך אינם עבים מידי, לא שורטים את העור ומנקים את העור ביסודיות. מוצר פשוט וטוב. אני אישית מאוד אוהבת פילינגים וזה ילווה אותי כל הקיץ וישמור על העור שלי. יחד עם קרם הלחות זה שילוב מושלם.
לפרטים נוספים על מוצרי ד"ר קרבלניק: 
 https://www.facebook.com/karabelnikline/
השלישי - תמיסה מיסלרית מבית BIODERMA מים מיסלרים להסרת איפור, ניקוי עור הפנים והעיניים המתאים גם לעור רגיש ועם זאת מנקה ביסודיות. מוצר מוצלח ונעים לשימוש, מלחח את העור ונותן תחושת ניקיון טבעית. 
הרביעי - BBF ספרי לשירותים. ספריי להתזה על קו מי האסלה המפיץ ניחוח נעים בחדר השירותים לאחר השימוש. מגיע בריחות וניל עם נגיעת לימון ולמון גראס עם נגיעות לבנדר.
להשיג ברשתות המורשות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...