יום שלישי, 19 ביוני 2018

גודנס - כל ה GOOD שבטבעונות

 אוכל טבעוני זה האוכל הכי כיפי שיכול להיות. באמת, לא כבד מידי, לא מגביל, לא צריך לדאוג משום דבר. פשוט להגיע ולהינות. אהה... רגע, חשוב שיהיה טרי וטעים. ופה... פה כבר תקופה יש מקום אחד מנצח בתל אביב. גודנס.
כבר מזמן ששמה של גודנס הולך לפניה, כל קבוצות הטבעונים אוהבים פה אחד את גודנס. ואני לא ידעתי במה מדובר.
אז החשתי פעמי לקינג גורג 41 התל אביבי לנסות סוף סוף את הדברים, שכבר הרבה  זמן אני שומעת עליהם.
גודנס נעימה. אין הרבה מקומות טבעוניים 100% שהם קלאסיים. ופה גודנס עושה שילוב של קלאסי עם תחושה קצת לא מחייבת. אפשר לשבת לזמן קצר או להתיישב על החבר'ה.
את החלק הראשון פתחה מנת הבית נאצ'וס עם ממרח שעועית ואבוקדו מעל. עם בשר טחון מסויה שעשה עבודה נפלאה. קצת לימון וזו היתה פתיחה מוצלחת של ערב.
אני נמנעת מאנשובי ולכן ידעתי שעל סלט קיסר לא אוותר. על תקן העוף היו רצועות סויה טעימות ופריכות (טעם דומה למנת דג), טעם נהדר. לי היה חסר הפרמז'ן המסורתי אבל... ידעתי מאיפה תבוא הישועה, ביקשתי עוד קצת מרוטב סלט הקיסר, שיהיה לי... וואי אני ממש עליתי על זה - הרוטב הביתי של גודנס פשוט נהדר! לטבול כל מרכיב בסלט ולאכול, כל הזמן! משולם מושקע וטעים.

גם הקרפ על בסיס כוסמת היה נהדר והגיע עם קרם קשיו, כרובית, רוקט, עגבניה, בצל ירוק וצ'ילי. אני אישית גיליתי מזמן את הטריק הזה של קרפ הכוסמת ועפתי עליו, פשוט לא יכולתי להפסיק לנשנש. וכן.. גם פה טבלתי כל מרכיב ברוטב המהמם מקודם. 

על תקן המנות היותר 'בשרניות' לקחנו לאפה ארטישוק עם זוקיני, בצל ושקדים שהיתה ממש מוצלחת. ולא יכולתו לא ללכת על גולת הכותרת של גודנס, המבורגר פטריות. לקחנו עם גבינה טבעונית (ברור!) כי אם כבר לחטוא אז הכי כיף בטבעוני וזה היה גם... אותו דבר: מוצלח, טעים, טרי, הלחמניה היתה איכותית הכל היה איכותי ועם טעמים שלא הרגשנו שאנחנו אוכלים ארוחה טבעונית.
קינחנו בעוגת גבינה טבעונית נהדרת. סיום מתוק לערב טבעוני מוצלח (יש גם מילקשייקים ועוד קינוחים מושחתים).
הכל היה באותו קו - טבעוני-טעים-טרי-ועם כבוד לטבעונות!!! הרבה כבוד!!!

טעים וטבעוני בגודנס. 









תבואו
***** 

גודנס 
קינג ג'ורג' 41, תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...