יום שני, 25 ביוני 2018

קנטה עושה מכל ערב, חופשה!

מה כבר כולנו רוצים בסוף יום? מקום נוח עם אויר, עם חברה טובה, אוכל טוב, ודרינק טוב בצד. שבמקום תהייה תחושת חופש, שלא נרגיש שאת הזמן, שנרגיש כאילו אין מחר עבודה, כאילו אין מחר, כי עכשיו אנחנו רק נהנים. מה הסוד? הסוד הוא 'קנטה' בר המסעדה הכי גבוה בתל אביב על גג גן העיר האבן גבירולי, 'קנטה' הוא מקום פתוח ורחב ידיים, תמיד מלא, אך תמיד מרווח, המוזיקה קלילה וכיפית, תחושת חופש - צ'ק אין!

על התפריט מגוון מנות מצומצם, אך קלאסי. אנחנו פתחנו את הערב עם קוקטייל ניו יורקי, וגוורצטימנר. השקפנו על אבן גבירול מלמעלה והיה לנו נהדר.


התחלנו בקטנה עם לחם הבית עם קרם חציל שחור וגבינת המאירי. כמה פשוט - ככה טעים, כמה קלאסי - ככה חוסל במהירות, פשוט כיף לנגב מהקרם מהמיוחד והמליחות של המאירי. מושלם. 

פיצה עם קרם עגבניות, עגבניות שרי, תלתלי בצל מוחמץ וריזלי היתה לנשנוש נהדר, אחרי הכל אנחנו בחופש, אוכלים קליל, שותים בכיף, לא צריך יותר, אנחנו בחופש! היה טעים וחוסל!

בשביל עיקרית לא היינו צריכים הרבה. נכון שיש ב'קנטה' מספיק אוכל לכולם, אבל בשביל הנשנוש הסופי לקחנו פיש אנד צ'יפס נהדר !!!! עם ציפס עם גרידת לימון טעים טעים ונתחי דג סופר פריכים, עסיסיים וטעימים. אחד הטובים שאכלתי!

בקנטה KANTA לא צריך הרבה כדי להינות, אנחנו בחופש בקנטה, אנחנו על גג העולם!

קנטה KANTA
אבן גבירול 71, תל אביב
על גג גן העיר
https://www.facebook.com/kantatlv/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...