יום רביעי, 13 ביוני 2018

FASADA איך רק עכשיו גיליתי את המקום המושלם הזה

 אני מבלה הרבה ברחוב דיזנגוף, הולכת לאורך הרחוב אל המסעדות שלי או חזרה מהן. תמיד, תמיד מקום אחד היה מפוצץ כמעט עד אפס מקום ולא, לא מדובר על מקום קטן אלה על מקום שמכיל קרוב למאה איש. השילוט בשחור לבן מראה את שם המקום FASADA. המקום הזה... פשוט קרא לי לבוא אליו.
הגעתי אתמול לגן העדן הזה של FASADA, כבר בשעת ערב מוקדמת FASADA מלאה. HAPPY HOUR עם 50% הנחה על האלכוהול ו 30% על האוכל מביאים את כל תושבי האזור לשבת בחיקה ובצדק מסתבר, ממש בצדק. 
הרגשנו ברי מזל, הרגשנו יפים, והרגשנו בחברה טובה. השולחנות ב FASADA די עמוסים וזו מעין ישיבה יחד, אבל לא מרגיש צפוף, אלה חברותה. התחברתנו עם השולחן לידינו ופשוט חייכנו לעצמנו.
שני קוקטיילי הבית פתחו לנו את הערב, ועשו לנו שמח. אני - רעבה שכמותי, הייתי חייבת לפתוח שולחן. הרי לשם מה נתכנסנו. המלצרים של FASADA מצויידים בטאבלט המראה את תמונות המנות וככה הרבה יותר קל לבחור. 
בחרנו פיצת הבית והוספתי עליה ארטישוק וגבינת פטה, סלט קייצי של עשבי תיבול, סלק, גבינת פטה ופקאן מסוכר, חומוס כמהין, ומושון בתיבה - הגרסה הצמחונית של משה בתיבה במילוי מחית פטריות. 
מהביס הראשון שהגיע לנו החומוס הכמהין, התחלתי לכעוס על עצמי. למה? למה רק עכשיו גיליתי את FASADA?
חומוס הכמהין היה לא רק טעים (טרי טרי) אלה מיוחד, בניחוח משכר וממכר. ההגשה עם רבעי פיתה חמים ופריכים, קורנישונים וצנון היה פשוט מושלם (למרות שלא נגענו בצנון), פשוט היה לנו מספיק שמח בפה. המשכנו עם סלט הקיץ של FASADA שהיה חלום. אני אישית חיבקתי את הקערה (בלי כיבודים!) ולא יכולתי להפסיק לאכול, משהו בשילוב של גבינת הפטה, מול שברי הפאקן המסוכר הפכו את המנה לממכרת. תוסיפו לזה פרוסות סלק בשלות ועשבי תיבול, הפכו את הסלט לבריא יותר ועשו אותי שמחה!
הפיצה היתה גם אחלה אבל מי שהכי גנבה את ההצגה של הערב היתה מושון בתיבה. תגידו לי, מה זה המאפה המושלם הזה? מחית פטריות נחה בתוך בצק עלים חמאתי. הבצק - דק וקליל, המילוי - מושלם, עם יחס נכון שנותן לפטריות לשחק תפקיד בחך. לא יכולתי להפסיק לאכול אותה (וכמו שאתם מבינים, אכלתי לא מעט), פשוט מאפה חלומי! הלוואי על כל מקום. 
אז FASADA זה לא רק קוקטיילים ודרינקים, יש אוכל טוב ושווה. אין לי מושג מי במטבח, אבל אין ספק שמשקיעים בFASADA וזה עושה כל בילוי בה למושלם. 

FASADA - את חלום, וסליחה ממני שגיליתי אותך מאוחר! 

FASADA 
דיזנגוף 196, תל אביב

ד"ש ממני! 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...