יום שני, 18 ביוני 2018

'טש וטשה' לחגיגות וטעמים גאורגים

אין כמו חגיגה גאורגית. מלאת טעמים, עסיסית, שמחה ומנחמת. הכל במטבח אחד. 'טש וטשה' היא המסעדה הגאורגית של מתחם שוק הפשפשים ממש על רחוב בית אשל.

לא מדויק לקרוא ל'טש וטשה' מסעדה, כשבימי רביעי, חמישי, שישי ושבת המקום מתנהל כבר עם מופע גאורגי שמח וריקודים במקום.
התחלנו את הערב שלנו ב'טש וטשה' עם מלוא החופן טעמים נהדרים. זה התחיל בגלילת חצילים עם קרם אגוזים ושום. טעים, מאוד טעים, עסיסי וכיפי. יש משהו כיפי בטעמים חזקים, לא מתנצלים, אותנטיים. ממש כיף בפה. המשכנו עם קציצות כרישה שהגיעו עם רוטב שזיפים ירוקים חמצמץ וכיפי וסלט ירקות עם גבינה גאורגית לרענון הקנה בין ביס לביס.
לא לקחנו לחם בארוחה, ידענו שמחכה לנו גולת הכותרת הגאוראית. ח-צ'-פו-רי... בצק אובלי עם מילוי פתוח של תערובת גבינות וביצת עין מעל. כמובן שהגבינה הגאוראית מהסלט לפני כיכבה בו. וואי זהירות, זה ממכר, אם לא תעצרו בזמן תחסלו את כל החצ'פורי ולא תוכלו לזוז. הבצק רק נראה עבה, הוא דק ומיוחד, שהחזיק את כל מסת הגבינות שבו ונתן לגבינות לדבר בכל ביס. לא מתמלאים מהבצק, אלה מתערובת הגבינות המושקעת.
קינחנו עם חינאלי בשר, כיסוני בצק מאודה, הדים סאם הגאורגי, עם טיפת הבצק לאחיזה נוחה של הכיסונים. דנה חברתי עוד התפרעה על החצ'פורי, אני דגתי את שלוש החינקאלי וגמעתי אותם בשקיקה. לא יכולתי להפסיק, כמו לשתות את המנה, מרוב שהיה טעים.

טעים, מאודד טעים

טש וטש 
בית אשל 31 יפו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...