יום ראשון, 24 ביוני 2018

הארוחה מייד אין הקייטרינג הטבעוני של Z TSATE

אוכל טבעוני זה הקטע שלי. הקרניבורית שחובבת פלוס אוכל טבעוני. השבוע טעמתי ממנות הקייטרינג הטבעוני של Z TSATE.
איך זה הולך? עד יום חמישי ממלאים הזמנה באתר הבית של Z TSATE. רוב המנות שניתן להזמין הינן ללא גלוטן. ישנם מגוון ממרחים, שיפודים אסייתיים, פטריות ממולאות, קציצות בטעמים שונים לטיגון/אפיה ופיצת הבית.
הכל טבעוני ואני הזמנתי בחמישי כמו שצריך והגעתי בשישי בערב לאסוף. קיבלתי הוראות לחימום והגשת המנות, לא התאפקתי והחשתי פעמי הביתה לטעום. 
הפיצה נהדרת, הרוטב עסיסי הבצק דק ומחזיק טוב. מאוד מומלץ גם יום למחרת אכלתי מהפיצה והיא היתה נהדרת. המשכתי עם פטריות ממולאות עשבי תיבול קצוצים נהדרים. הבורקסים היו טובים אך היה חסר לי קצת מלח עליהם. השיפודים האסיתיים ברוטב חמאת בוטנים היו נהדרים גם כן, ומאוד נהנתי. גם השכן הטבעוני שלי אהב את פיצת הבית המושקעת!!!!! 
השקשוקה אומנם נאכלה באיחור, אז ארוחת לילה ורעב של סוף יום הסתיימו בשקשוקה הטבעונית של ZTASTE. אני אוהבת טעמים חזקים ותמיד אוהבת להמליח ולפלפל כל דבר, אבל השקשוקה שלהם היתה פשוט מאוזנת, טעימה, עסיסית. לא הוספתי לא מלח, לא חריף פשוט היה נהדר! הרוטב היה סמיך מספיק לאכול גם עם מזלג, מאוד אהבתי! 
גם קציצות הפסטו היו נהדרות - אחרי חימום באובן היו נהדרות, פריכות ומלאות טעם!


מי שרוצה משלוח זה המקום, אם פיצה טבעונית או כל דבר אחר. ZTASTE לקראת שבת, מקסימים וטעימים.

Z TSATE

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...