יום חמישי, 14 ביוני 2018

Jackie's bar pizza דיינר הפיצות והבירות החדש

 על רוטשילד 39 ממש ליד מקס ברנר הוקמה לפני חודש מסעדת דיינר אמריקאי של פיצות ובירות. על המטבח, שף אור שפירא יוצא מאיר אדוני מפליא עם פיצות שאין כמותן בארץ (פרטים בהמשך), על בצק פיצה דק וענק, בסגנון אמריקאי משהו. על הבר - תשעה סוגי בירות מהחבית.
שם המקום Jackie's bar pizza. התפריט לא קטן, כעשר סוגי פיצות משוגעות. עם בשרים מעושנים, תוספות יוצאות דופן ועוד. 

אנחנו - חברים בנאליים, הלכנו בהתחלה על סלט קפרזה נהדר שהגיע עם לא מעט חומץ בלסמי וגדוש במרכיבים נהדרים. זו היתה שריקת פתיחה טובה לערב שלנו.
הפעם לא חשקנו בבירה. הלכנו יותר על כיוון של גוורצטרימנר - יין קליל לשעות הערב. ל Jackie's bar pizza תפריט אלכוהול מאוד עשיר וכל אחד יידע למצוא את הדרינק המתאים לו.
התחלנו עם פיצת ארטישוק שהגיעה עם מרכיבים נהדרים של ארטישוק, זיתי קלמטה, עלי רוקט, עגבניות שרי, ונגיעות איי פסטו. נהדר. פשוט פיצה נהדרת סופר דקה ופריכה ומחזיקה את המרכיבים טוב טוב, הכל על רוטב עגבניות ממש ממש טעים והורגש שבושל הרוטב עם ידיים טובות. את המגש הענק אפשר לסיים בכיף כי הפיצה לא מלאת בצק ולא ממלאת מידי. אז אני הייתי חייבת לנסות את הפיצה המקסיקנית.
הפיצה המקסיקנית של Jackie's bar pizza היא תגלית. במקום רוטב עגבניות יש מחית שעועית שחורה דקיקה, עליה מונחים גבינת צ'דר, תירס, וחלפיניו, שברי נאצ'וס שהוסיפו לגוון המרקמי של קראנצ'יות בכל ביס. וואי וואי. זו פיצה שדורשת מחשבה. לוקחים ביס ומתחילים לחשוב ולחשב מה אוכלים, עד שפלפל החלפיניו מעיר אותו למציאות מרוב חריפות. לוקח כמה ביסים להתרגל. כמו לאכול תבשיל דקיק על פיצה דקיקה. טעיייים, טעייייים מאוד. גם חריף, גם פריך מהנאצ'וס וגם עם עסיסיות של טעם ביתי ממחית השעועית. פיצה נהדרת!!!! מעוררת מחריפות, עם טעם מיוחד. פיצה שהיא ארוחה שאנחנו מאוד אהבנו.
לפיצת הבטטה והפטה כבר לא היה לנו זמן וישר גלשנו לקינוח צנצנת של קרם אוריאו עם שוקולד חלב, סיום מתוק לערב קליל וטעים עם מוזיקת דיינר מגניבה ועיצוב שעושה שמח. 

אהבנו
Jackie's bar pizza
רוטשילד 39 תל אביב








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...