יום ראשון, 24 ביוני 2018

ברלין בפלורנטין עם הכריכים הטבעוניים של OTO

על ויטל 1 בפלורנטין התל אביבית, נמצא בר 'ברלין בפלורנטין', בר קלאסי לשתות בירה וקוקטייל, לבוא בכפכפים ולבוש לא מחייב. הכל מותר - העיקר להרגיש בבית. לפני שלושה חודשים לתפריט הבירות והקוקטיילים הוסף גם תפריט אוכל חדש. במתכונת כריכים טבעוניים עם קריצה משוגעת וליין רטבים חריפים (רובם על בסיס הברנו - חריף עד חריף מאוד...)
אחרי שתייה של קוקטייל וג'ינג'ר אייל ביקשנו קצת מכל דבר. פלטת פרוסות הכריכים של OTO: הראשון לחימום הקנה - כרוב עם קולורבי וצ'ילי.
 עברנו למיוחד יותר של בטטה סגולה, סלט חסה ומיונז על בסיס סויה. משם לתפוח אדמה סגול עם וניל, קרם אגס ותפוח. וואי על הכריך הזה היינו רכות השלמה. כוסיות רטבי הפטל חלפינו, משמש הבנו, סחוגיש, הבנרו שוקולד, ועוד רבים וטובים עזרו לנו בין ביס לביס. חריף אששששש ואחלה עם תפוחי האדמה מדורה שהיו אחד מתפוחי האדמה הטעימים.
המשכנו עם גזר מעושן, כרוב, ורוטב ברביקיו עם קרם אבוקדו. ואז החלטנו ללכת על תוספת. כריך התפוחי אדמה הסגולים, הפעם עם יותר חריף ובלחמניה ללא גלוטן.
המרנו את הראש והמקום היה מלא, פיננו את מקומנו לבאים בתור והחשנו פעמינו הביתה. 

היה מקורי ונחמד

ברלין בפלורנטין/OTO
ויטל 1 תל אביב
https://www.facebook.com/berlinflorentin/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...