יום ראשון, 24 ביוני 2018

ואטרושקה - הרוסית של בן יהודה


מחפשת ריגושים שכמוני, השבוע הלכתי למסעדה רוסית. כן, מסתבר שבבן יהודה התל אביב שוכן מוסד רוסי קטן בן שלוש שנים. מסעדת ואטרושקה. 
האמת הייתי סקרנית, אחרי הכל, המעמד מחייב לנסות לטעום דברים חדשים. התחלנו עם מרק סלק קר (לא בורשט) קליל עם מלפפונים, סלק וביצה. לי היה חסר מעט מליחות או חמיצות. לליהי שאיתי הכל התאים והיא מאוד אהבה. לסלט הכרוב שהזמנו לא היו עוררין. סלט כרוב עם שמיר וחמוציות, טעים מרענן ונהדר. בכלל, הישיבה  בואטרושקה היתה נהדרת עם נוף לבן יהודה - כל הרחוב נפרס לפנינו ואנחנו מעבירות ערב רוסי. 
המשכנו עם בלינצ'ס עם רוטב שמנת פטריות בצד שהיה נהדר אבל אז... אז הגיע מארז הפלמני/ורניקי  - אנחנו רצינו לטעום מהכל אז הזמננו, את המארז הגדול שכלל כיסוני סלמון נהדרים, כיסוני תפוחי אדמה מנחמים וטעימים וכיסוני עוף עוד יותר טובים. בין העוף לתפוחי האדמה לא הצלחתי לבחור מה יותר טוב וחיסלתי את שניהם. ליהי היתי אחראית לחסל את כיסוני הסלמון. תיאום מושלם.
מאפה הכרוב היה מאוד טעים גם. לא שמן, לא בצקי מידי, פשוט עדין וטעים. 
על מנה בשרית כבדה אנחנו ויתרנו היה לנו מספיק ורצינו להשאיר מקום לקינוחים. הראשון - לביבות גבינה מתוקה טעימה טעימה, ללא שומניות יותר, ברוטב פירות יער. שממש אהבנו (הכל כמובן הוגש עם שמנת חמוצה בצד) הלביבות היו נ-ה-ד-רות. פשוט טעימות עם מתיקות מאוזנת כמו שניתן עם רוטב פירות היער. מאוד מוצלח. 
קינחנו סופית בואטרושקה - עוגת גבינה רוסית (הגרסה המקומית עם מעט בצק והרבה גבינה) עם רוטב פירות אדום. אהבנו מאוד ומאוד נהננו.
מוצ"ש גם מנגנים במקום נגני ג'אז. 

ואטרושקה
רוסיה טעימה וחביבה

בן יהודה 146, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...