יום שבת, 16 ביוני 2018

'ריחות וטעמים' רמת השרון - הכי טעים לקחת הביתה

 רעבים לכבוד שבת ואין לכם כח לבשל? יש לכם לארגן שבת חתן ואין לכם מושג איפה תחגגו עם האורחים אחרי העלייה לתורה? בא לכם אוכל ביתי וטעים? את כל התשובות תמצאו במקום אחד. כן, הכל במקום אחד!
ריחות וטעמים. בית האוכל הביתי של רמת השרון קיים כבר מספר שנים. אני אישית נחשפתי אליו בסופ"ש האחרון.
ראשית,  ל'ריחות וטעמים' חנייה תת קרקעית לכל הקונים. אפשר להגיע בראש שקט ולהעמיס לכבוד שבת/חג/כל חגיגה.
בכניסה כבר נפרסו לפני פוקצ'ות יומיות וחלות של שבת.
על השולחן הראשון היו שלל סלטים, סלטי כרוב, סלטים ירוקים, טבולה כרובית אפויה, כרובית מטוגנת, אנטיפסטי ועוד הרבה. על השולחן השני נפרסו שלל תבשילים: מפרום, לזניה בשרית, חריימה, פשטידות, תפוחי אדמה אפויים, ארטישוק ממולא, כרוב ממולא, עלי גפן ממולאים - טעמתי מעלי הגפן והם היו נהדרים ועוד. לקחתי כפות חד פעמיות וטעמתי מכל הבא ליד. 
עוד נפרסו: קוסקוס טעים מאוד, קובה סלק נהדר שגם נארז ונטעם אצלי ועבר את המבחנים, קובה במיה, במיה ברוטב נהדרת קלילה וטעימה, שעועית ירוקה ברוטב, קציצות עוף ברוטב עגבניות ואפונה ועוד. את מרבית הרטבים ארזתי הביתה.
מאוד מורגש שהטעמים ב'ריחות וטעמים' מאוד קלילים, לא המון תבלינים, המנות עדיין מרגישות רעננות עם תיבול עדין, ללא רסק (הכל על בסיס עגבניות טריות). עוד כיכבו מנות עוף, פרגיות, דגים, שניצלים, שניצלונים ועוד.
טעמתי גם משולחן מנות האורז של 'ריחות וטעמים'. אהבתי מאוד את האורז שבושל עם עוף בבישול איטי. ממש מעדן חם מנחם. 
אל תוותרו על שולחן הקציצות של 'ריחות וטעמים'. קציצות עוף, סמבוסק חומוס,, קציצות טבעוניות, קציצות קינואה נהדרות (חבל שלא ארזתי מלא!!!!) מאוד מאוד מאוד טעימות. ללא שומניות יתר. ל'ריחות וטעמים' גם שלל מוצרים, פירות וירקות לרכישה הכל במקום אחת

מאוד נעים ב'ריחות וטעמים'. האוירה נהדרת, העובדים שירותיים, אפשר לטעום מכל מנה, אפשר גם להזמין מנות מראש לאירועים, אפשר גם להתארח במקום (בתיאום מראש). אני אישית ביליתי בסניף שעה שלמה ונהינתי. מאוד נהניתי. היה לי באמת נעים וטעים ב'ריחות וטעמים'.


ריחות וטעמים
החרש 8
רמת השרון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...