יום חמישי, 19 בינואר 2017

A23 חדשה שמרגישה כמו חו"ל

A23 זה מלון חדש שייפתח בארלוזרוב 23 תל אביב.
לבנתים - הקימו את מסעדת A23 שהיא בעצם הלובי של המסעדה.

קרוקט תירס וגבינות
A23
על התפריט: שפית סבינה ולדמן שכבר טעמנו מיידה ב'בומביקס מורי' וב'ספייסהאוס בר'.
כעת תורה של סבינה לנצח על בר-מסעדה בית מלוני כיפי, עם קריצה לתיירים ולכל מי שרוצה להרגיש חו"ל. 
התיישבנו על הבר ב A23, תחילה לגמנו מקוקטייל מנהטן תאנים עם ברבן וורמוט ותבליני חורף, הקוקטייל הגיע עם תאנה מצופה שוקולד טעים ועסיסי לצד סנגריה לבנה.
וופל בשר צלעות 
A23
התחלנו עם הכי טוב. קרוקט תירס וגבינות היה לחטיף להיט. מנה שמתאימה לכל בר. פשוט לטבול את הנגיסים המתקתקים האלה במתבל איולי-צ'ילי וליהנות משילוב של פריך בחוץ, רך מאוד מבפנים, מתקתק וחרפרף. נראה לי, שסבינה עלתה פה על רעיון שעוד הרבה ברים יאמצו. 
קרפצ'יו קולרבי הייתה למנה הירוקה שלנו. מדובר בפרוסות וקולרבי בוויניגרט הדרים. שלא יכולנו להפסיק לאכול, אבל אחרי מנות החציל ומנות הכרובית. הגיע תורו של הקולרבי לתפוס מקום במנות ראשונות וסבינה נותנת לקולרבי מקום של כבוד!
פחות התחברנו למנת סשימי דג על סטיקי רייס, מרק מלפפונים, כפיר ליים וגרניטה קוקוס. הדג עצמו היה טעים גם התיבול סביב. אבל שאר המרכיבים פחות התחברו לנו בביס אחד. 
דג נא עם טורטליני מרווה היה למנה מעודנת ומנצחת. קלאסיות כיפית.
כשקיבלנו את מנת הוופל שורט ריבס עם וופל בלגי ומעליו בשר צלעות קצוץ בבישול ארוך עם רום ומייפל, בצל כבוש וכוסברה. לוקח כמה דקות רק להבין את הניגודים במנה. לי, הביס הראשון לא התחבר. דנה, שלצידי אהבה ממש. לקחתי עוד ביס ועוד אחד והנה גילינו מנה עם טעם נרכש. הבשר מתקתק וטעים,  הוופל לא מאוד מתוק והכל יצא שילוב מוצלח.

נועם וטופז הברמניות המגניבות שלנו לא חסכו עלינו באהבה. בכלל השירות שלהם היה מופתי ויותר וזה... הן אוהבות ת מה שהן עישות ונהנות מכל שנייה. אז ב A23 יש תחושת חו"ל גם בשירות. נועם גם מייצגת את הבר בתחרות קוקטיילים של בקרדי.
בקינוחים טעמנו מגנום פאי לימון ופטל שהיה מעט מתוק, אך מאוד טעים ים מרנג שרוף וכיפי. דנה מאוד אהבה את אקלר השוקולד והכרמל המלוח.
בהמשך ייבנה המלון של A23, החצר תורחב, וגם יגישו ארוחות בוקר. אם סבינה ממונה, אני הראשונה לרוץ לטעום. במטבח יש שילובים יוצאי דופן וארוחה שמרגישה מחוץ לארץ, מחוץ לקופסה.

A23
ארלוזרוב 23 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...