יום ראשון, 29 בינואר 2017

מאליש - בר מקסים ונעים עם שף מנעים


מאליש הוא בר מקסים ונעים ברחוב מאז"ה התל אביבי על פינת יהודה הלוי. האמת? מאליש הוא הבר היחיד שמקרין חום ואהבה, לא בחיבוק של המארחים, אלה כל האורחים. כל האורחים ב'מאליש' נראו לנו כמו החברים הבאים שלנו. כמו אנשים טובים, שנשמח לארח בסלון שלנו. 
סינטה
ערב אסייתי, מאליש
על הבר מנצחת הברמנית שיר, באירוח רעות המנהלת המקסימה ומאחורי הקלעים - שף אדם כהן. מאליש עורכים ערבי קונספט ומביאה לידי ביטוי את הכשרון הרב של אדם השף.
התארחתי ב'מאליש' בערב אוכל רחוב אסייתי. אדם עבד בעבר אצל אהרוני ו'מאליש' מפרגנים לו להפגין את היכולות שלו. 
סלמון אסייתי.
ערב אסייתי
מאליש
שף אדם כהן
התחלנו את הערב עם קוקטייל גיישה במיוחד חערב האסייתי, עם ברבן, סיידר תפוחים, לימון, ג'ינג'ר וכוב אניס. חמוצים יפניים, אולי הכי מוצלחים שטעמנו. סלט אטריות שעועית עם צנון, אשכולית ויוזו. אחרי זה הגיע המנה הסופר טעימה של סלמון בקרסט תבלינים עם פונזו לימון. אחרי באה הטעימה השנייה - טאטאקי סינטה עם מיסו, בצל מוחמץ, איולי ווסאבי.
הבשרית והדגית הללו היו ממש טעימות. גם קול דפי אוז עם ירקות ופטריות שיטאקי ברוטב היו מעולות. 
באן פוטרבלו היה נשנוש טעים מאוד. 
קציצות פרגית בקארי
מאליש
ערב אסייתי
חתמנו את הערב עם מנת פרגית בקארי עם חלב קוקוס, ג'ינג'ר, לימון גראס וכוסברה. על מצע אורז. איזה כיף לגלות מנה מנחמת, חמה ווטעימה, לא רק בבר, אלה בערב אסייתי בבר תל אביבי, מלא אנשים טובים מהעובדים עד האורחים. 

מאליש
מאז"ה 49 פינת יהודה הלוי, תל אביב
https://www.facebook.com/malish49/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...