יום רביעי, 4 בינואר 2017

מאריס - הסביצ'ה בר שזכה אצלי בחמישה כוכבים!

כל מי שמכיר אותי יודע שאני קרוב לשוק צפון. ואכן, מבקרת את המתחם מידי פעם, תמיד אותו סיבוב, תמיד לאותם מקומות קבועים. אבל אתמול הצלחתי לגלות פינת חמד אמיתית, ויותר מזה - עם מנות איכותיות מאין כמוהן. הדוכן של 'מאריס - סביצ'ה בר'  - פרי יוצרו של שף אסף זילברשטיין הוא דוכן הדגים הטריים של מתחם שוק צפון, גרם לחגיגות תחילת השנה שלי להיראות הרבה יותר טוב ועם הרבה יותר טעם.

אז איך התחלנו? אחרי מרק טום יאם חרפרף ומחמם, ולגימת יין לבן וקצת קמפרי עם סן פלגרינו תפוזים מוגז התחלנו להרגיש ש'מאריס' זה מקום שכיף להיות בו. דיג'יי ימי שלישי שהשמיע מוזיקה קופצנית הפך לנו את הערב לחגיגה ונטלי שבמטבח הפכה לנו את הערב לחגיגה קולינרית. 
 המשכנו עם סלט פאפאיה ירקות ובוטנים חריף! נטלי אמרה לי שזה ממש חריף רגיל ואני טענתי לבעירה קטונה בפה. אבל הטעם שוב היה טעים עם רעננות חריפה עד כדי כך שהצלחנו עוד טיפה להתחמם עם הסלט הזה.


מנת הסביצ'ה הראשונה שלנו (שלשמה בערך התכנסנו) היתה סביצ'ה דניס וסלמון בסגנון אסייתי עם קייל, סלק, גזר ושאר ירקות. טעים, מרענן ומאוד מושקע.
המנה השנייה שכה הקסימה אותנו היתה גולת הכותרת של הערב (למרות שכל מנות 'מאריס' הינן ללא רבב, מושקעות עד הפרט האחרון), מנת קציצות סלמון ודגים לבנים. אני חובבת קציצות דגים מושבעת וזו היתה הטובה שאכלתי בחיי. תחילה, לא רק שהורגש בכל ביס שהדגים סופר טריים, מקיס דגים לבנים וסלמון באמת היה שילוב מנצח. פרק לתיבול נהדר ועשבי תיבול נאים, ב'מאריס סביצ'ה בר' ידעו איך להתייחס אל הקציצה וצלו אותה בעדינות, כזו שעדיין משמרת את טעמם המרענן של הדגים. תוסיפו לזה חרפרפות מתונה ועדינה, סלט עסיסי ליד וקבלתם את המנה שיכולתי לאכול 3 פעמים ביום! אסף נטלי האלופים האלה הצליחו לייצר קציצות דגים מנחמות, ללא רוטב ועם מלא אהבה! מנה של חמישה כוכבים! *****         
"קינחנו" עם מנת ברוסקצת סביצ'ה דגים לבנים וסלמון עם קייל, אורוגולה, סלרי, קולורבי, צנונית, כוסברה, פטרוזיליה, איולי קארי, איולי צ'יפוטל'ה וצ'מיצ'ורי מעל! לא היתה דרך אחרת מלשמח אותי עם הקינוח הזה. שוב רעננות הדגים נותנים את אותותיהם ושילוב של חומרי גלם ביד רחבה עשו את המנה למעולה. שכבה אחרי שכבה הנדסה נטלי את המנה הזו וזה היה שווה כל ביס.

אין ספק ש'מאריס' היא הפינה הכי מוצלחת שהכרתי בשוק צפון
שווה שווה שווה

אל תפספסו את הטעמים האלה!

***** 

מאריס סביצ'ה בר

שוק צפון, ראול וולנברג תל אביב 
https://www.facebook.com/marissaviche/?fref=ts




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...