יום חמישי, 26 בינואר 2017

פסטה טעימה ללא גלוטן, המתכון והתוצאות

ארוחת צהריים מנחמת של פסטה ללא גלוטן מתחילה עכשיו! בכיכובם של...


בזמן האחרון אני מנסה לשמור על אורח חיים בריא. כבר הורדתי גלוטן (באופן לא רישמי - אבל לא מחזיקה בבית), הורדתי 6 קילו וכעת גם המטבח שלי עובר שינוי. גאה ומאושרת לחלוק איתכם את המתכון שלי לפסטה טעימה ללא גלוטן.

המצרכים: 
1 פחית שימורי עגבניות 'פולפה' - אני השתמשתי עם מורים מבית BELL
1 פסטה ללא גלוטן la venerziana
חופן עגבניות וויטני/עגבניות שרי חתוכות 
שמן זית
2 שיני שום
מלח ופלפל, צ'ילי גרוס
רבעי ארטישוק לפי הטעם

להרתיח את הפסטה על פי ההוראות על כל 100 גרם פסטה, ליטר מים רותחים ולהמתין לרתיחה, תוך כדי ערבוב.
יש לשים לב לחשב את כמות הפסטה (הסוג הזה מאוד משביע).
על מחבת לחוד יש לזלוף שמן זית - אצלי רק OLITALIA  - פשוט זה שמן הזית הכי טוב וטעים לדעתי (אני משתמשת המון בשמן זית וחבל להתפשר), להוסיף שיני שום כתושים, חופן עגבניות ויטני/שרי חתוך, ולבשל כ 7 דקות, להוסיף מלח, פלפל, וקורט צ'ילי לפי הצורך.

The end
 פסטה אדומה, צלחת צהובה 
www.toma-online.co.il
עכשיו במחירי השקהאפשר להוסיף את רבעי הארטישוק לרוטב, עדיף להניח על המנה לפני ההגשה.


בתיאבון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...