יום שלישי, 24 בינואר 2017

צי'פסטאר - עכשיו גם יותר טעים!!

אחרי שכל תל אביב כבר אכלה ועמדה בתור לצ'יפסטאר באבן גבירול. עכשיו בא השיפור המשובח. צי'פסטאר חידשה את המתכון של הצי'פס. אומנם מדובר סך הכל באוכל רחוב מטוגן. אבל בצ'יפסטאר לוקחים את העבודה ברצינות. לא רק מביאים את אותו זן מיוחד של תפוחי אדמה כל השנה, גם דרך ההכנה השתנתה ושופרה, הרטבים חודשו, המיונז ההולנדי כמובן - מיובא והכל יצר טעם מושלם.
כמה מושלם?
שפחתכם הנאמנה חיסלה לבד 2 קונוסים. האמת? הקונוסים שלי סופר מומלצים. מבין רטבי הבית אפשר לבחור 2 עם כל קונוס קטן 3 עם קונוס בינוני וכן הלאה. יש רוטב חלפיניו, איולי-צ'ילי, שום שמיר, טריאקי פלפל, מקסיקנה - רוטב עגבניות פיקנטי, מיונז מפולפל אגדתי, ויניגרט חרדל ודבש, ברביקיו, שום, מיונז מיובא מהולנד, איולי טבעוני, צ'ילי מתוק, צ'ילי חריף, קטשופ, ורוטב סאטה על בסיס חמאת בוטנים, חלב קוקוס, סויה מתוקה ותבלינים.  ממליצה בחום על מיונז מפולפל, שום שמיר מעולה-מעולה וחלפיניו - שהיה המנצח שלי!!!
 עוד מומלץ בחום קונוס מעוטר בבצל לבן, בצל ירוק ובצל סגול. אינני אוכלת בצל כלל אבל זה היה טעים בצורה שלא תיאמן. מומלץ עם מיונז מפולפל או מיונז רגיל.
הגעתי עד תחתית הקונוסים שלי - פשוט טעים ברמה בילתי רגילה. כי צ'יפס מקצועי דורש מתכון! 
צ'יפסטאר
אבן גבירול 90, תל אביב

טעים - אש!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...