יום ראשון, 29 בינואר 2017

מתנות לבית מ TOMA עכשיו במחירי השקה

Toma gifts
Www.toma-online.co.il
עכשיו במבצעי השקהTOMA היא יצרנית, יבואנית ומשווקת כלי עיצוב לבית מרשפון. את TOMA הקימו לפני שלוש שנים משפחת מרום; טובה הילה אורי.
TOMA כאימרתו של בול גייטס בהשקת האייפון: Top of mind awareness. 
TOMA הוקמה מאהבה משפחתית לעיצוב, אהבה שעוברת בין הדורות במשפחת מרום. על הפיקוד - תמר האם המעצבת את מרבית הפריטים ושולחת לייצור במפעלים המתמחים לכך ברחבי העולם - בייחוד ויטאנם. עם דגש על חומרי גלם טבעיים וממוחזרים. סקרתי בשבילכם את המוצרים של TOMA ויצאתי מוקסמת: 


ליין מרכזי של TOMA הם כלי אוכל מבמבוק. עם הלהיט ההיסטרי של קערת סלט עם זוג כפות תואם עם ציפוי צבעוני מחוץ לקערה ובשולי הכפות. הסט בעל 4 שכבות לאקר משרף עצים ואבקת אבן, מתאים לניקוי (ללא ברזלית), לא סופג ריחות, לא צבעים - אני אישית ניסיתי את הבמבוק עם פסטה אדומה והקערה נשארה נקייה כמו חדשה אחרי השימוש. בליין הבמבוק ניתן להשיג גם צלחות הגשה בקוטר 50 ס"מ, צלחות גדולות קעורות בקוטר 40 ס"מ ומגשים בקוטר 55ס"מ עם ידיות. קישור לליין הבמבוק בחנות האינטרנט של TOMA:


קולקציית עשבי הים של TOMA היא קולקצייה ייחודית מול מוצרי הקש שישנם בשוק. הקולקצייה מכילה פופי ישיבה/הדומים מרובעים ועגולים, שולחנות, סלים ושטחים, מוצרים קלילים, נוחים הדומים מרופדים. לשימוש בחוץ (בקיץ) ולבית. סלי כביסה ואכסון, קולקציית טבעית, עם דגש על טבעיות, ללא צבע. הקולקצייה מיובאת מויאטנם. קישור ליין מוצרי עשבי ים בחנות האינטרנטית של TOMA:


ל TOMA כלי אוכל חרסינה מקומטת בעבודת יד בעיצוב יפני, השמה את הפיגמנט בתוך החומר עצמו. כלי האוכל קלילים, עדינים ועמידים יותר. כלי האוכל מגיעים בשלושה צבעים: אפור, אבן, תכלת. כוסות אספרסו ומאגים בתכלת טורקיז ובקרוב בעוד צבעים. ניתן להשיג גם כלי הגשה גדולים, צלחות הגשה, קערות הגשה, קערות אינגליש קייק, מאגים וכו. קולקצייה מקסימה בעדינותה ובחוסר הסימטריות שלה.


קישור לקולקציית החרסינה המקומטת בחנות האינטרנטית של TOMA:




עוד ניתן להשיג: שולחנות מתכת בכל הצבעים עיצוב ייחודי של TOMA עבודת יד תוצרת ויאטנם, להשיג בצבעים טורקיז ושחור. מוצרי זכוכית ממוחזרת מלופפים בעשבי ים קנקנים, אגרטלים ובתי נר, עששיות וקופסאות זכוכית ממוחזרת מצופות נייר ממוחזר וכן צלחות דקורטיביות ממתכת ייצור מיוחד.

להשיג בחנויות המורשות 

כעת גם באתר האון ליין החדש: 


כעת במחירי השקה! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...