יום חמישי, 19 בינואר 2017

הקלאסיות מנצחת קפה 'שיין' שלמה המלך תל אביב

כולם רוצים שיהיה להם ליד הבית בית קפה כמו 'שיין' משלמה המלך בתל אביב.
הסיבה פשוטה, 'שיין' זה מקום מנצח. בזמן שכולם מנסים לחדש ולרגש, 'שיין' עובדים בדיוק ובשקט מופתיים. אכלתי ארוחה ב'שיין' וגיליתי מקום שלא סתם מחזיק 14 שנה והפך למוסד. חומרי הגלם טובים, השירות מנצח, הקפה טוב. כל המרכיבים לבית קפה שתרצו לאמץ.

אני ושירה אכלנו ארוחת ערב ב'שיין', לא ארוחת בוקר כמתבקש. התחלנו את הארוחה שלנו עם טרטר סלמון אבוקדו, פלפל חריף וירקות על ברוסקטה מרוחה באיולי. טרטר מושלם, טעים, סופר טרי, עסיסי ומדויק. מנה טעימה וקלאסית בלי טעויות, בלי יומרות. המשכנו עם סלט השוק עם ירקות וגבינת פטה כבשים וקרעי פוקצ'ה מהטאבון של 'שיין'. שוב הפשטות והטריות ניצחו את הכל. המשכנו עם מנת דניס וירקות צלויים בטאבון. מנת מחבת טעימה וכיפית. לגבי מנת הניוקי כמהין לא היו לנו הרבה ציפיות. סך הכל מדובר בבית קפה... איך הניוקי היו כל כך נימוחים שאנחנו היינו דיי מלאות וכל הזמן דגנו עוד ועוד ניוקי עד שהסתיימה המנה.
'שיין' יושבת על פינה רחבת ידיים ברחובות פרישמן ושלמה המלך ותמיד מלאה, גם בשלבי הקינוח, המקום היה מלא עד אפס מקום.
ל'שיין' קונדיטורית בית ולכן הקינוחים מעולים. עוגת גבינה קלאסית היה מעולה בזכות מתיקות ומתונה ולא שמנה מידי. פאדג' השוקולד היה גם מצוין וחתם לנו ערב כל כך מוצלח!
לפרוטוקול יאמר של'שיין' טאבון פיצות ופיצות ששמן הולך לפניהן. הפעם לא טעמתי מהפיצות שלהם, אבל 'שיין' גרמו לי לשאוף לחזור!

שיין גרמתם לנו לזרוח מבפנים!

שיין
שלמה המלך 38 (פינת פרישמן), תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...