יום חמישי, 16 בפברואר 2017

השקד עברו למסעדה ממול ועושים הכל יותר אלגנטי וטעים

מסעדת השקד הוקמה ב 1964. "השקד" היא מסעדת דגים משפחתית, עם קהל לקוחות קבוע שחוזר גם ארבע פעמים בשבוע. האמת? בצדק. השבוע ביקרתי פעם ראשונה ב'השקד' ומאוד נהניתי. לפני חצי שנה עברו השקד למסעדה ממול, החשמונאים 99, עם עיצוב קלאסי ונקי. פנים חדשות אחרי גיל 50 זה תמיד טוב ועם טעם טוב, שתמיד היה.
התפריט של 'השקד' הוא עסקית צהריים על בסיס סלטים ולחם ללא הגבלה, כולל שתייה והכל במחיר הדג.

בערבים התפריט מתפצל, יש גם שלל מנות ראשונות וכמו כן, תמיד אפשר להגיע לארוחת סלטים ללא הגבלה.
אז התחלנו בסלטים; יחד עם סלט הירקות והסלט הירוק, הגיעו שלל ממרחים וסלטים. אהבנו מאוד את סלטי הכרוב למינהם וסלט הביצים עם הקריספי בצל מעל. כל הסלטים היו מצויינים ובכלל כדורי הפלאפל היו פשוט מעולים, עשירים בטעם וקריספיים. 'השקד' הפגינו כל כך הרבה מקצועיות שאפילו בכדורי הפלאפל הם הפרגינו יכולות.
קרפצ'יו מוסר היה ראשונה רעננה ומאוד טעימה. כן, חטאנו קצת וחרגנו מעסקית הצהריים והיה שווה כל ביס. הקרפצ'יו היה פשוט מעולה, טרי-טרי עם תיבול מדויק.
המשכנו עם קבב לוקוס. קבב הלוקוס היה חביב עלי במיוחד, גם כי אין לי כזו מנה ביום יום. זו לא מנה שגדלתי עליה ותמיד אשמח לטעום ממנה. הקבב היה עסיסי וטעים וקרם היוגורט ליד היה לרוטב המעקצץ שמוסיף המון. מושלם... אם יש מקום בבטן!
המשכנו עם מנת הדגל של "השקד". אם עד כה השקד הפגינו מקצועיות, הגיע הרגע לחנוך את הפורל המעושן המפורסם של השקד. מעל 50 שנות דגים, יצרו מנה משובחת, עם עישון מעודן, כזה שלא מכביד על החך ועושה חשק לטרוף עוד ביס מהדג. מנה מעולה וכיפית. אם אתם אוהבים דגים קחו את המנה הזו לטעום משהו קצת מחוץ לקופסה. היזהרו מחיקויים.
קינחנו עם קרם ברולה מעולה וכמובן, צלוחית בוטנים עם שוקולד מריר 70%.

אין ספק, "השקד" הרעיפו עלינו שירות טוב וטעם מעולה מהעיצוב עד הביס האחרון.


השקד

החשמונאים 99

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...