יום ראשון, 19 בפברואר 2017

אם עד עכשיו היה טעים, כעת זה משובח!

"בומביקס מורי' היא מסעדה עם תפריט על קו דרך המשי. כבר כתבתי ונהניתי אודות השובבה הזו שעשתה לי טעים בקריית אונו ממש צמוד לקניון קריית אונו. 
בחודשיים האחרונים הגיע ל'בומביקס מורי' מאסטר יענקלה שיין, שלוקח מסעדות טובות וטעימות והופך אות לגן עדן קולינרי. 
התחלנו את הערב שלנו עם סלט פומלה סופר מרענן עם ירקות, פלחי פומלה ומלא כוסברה. אפשר להזמין את המנה עם קלמרי או דג קוד. אני לקחתי את האופציה הסולידית. קבלנו 3 נתחי דג קוד ענקיים בטמפורה, שהיו מצויינים אך גדולים מידי. בדרך כלל המנה יוצאת עם קלמרי ונראה שאני פספסתי אותה. אך עדיין המנה היתה מעולה.
אחר כך באו שלושת המוסקיטרים.... הראשונות שאחת-אחת חובה לטעום. ראשית, מנת גוזגוזה בוכרי עם 3 כיסוני בקר בקר טחון, טחינה בצד וסלט ירוק, מרענן ומשמח לצידו. 
סושי הירו היה רול ממש טעים עם טונה, אבוקדו וסלמון צרוב מעל. רול ענק ואיכותי טעים וכיפי. תזהרו לא להתמלא ממנו כי יש עוד דברים טעימים בדרך. 
גיוזת בקר סיימה את ליין הראשונות המוצלחות שלנו עם בצק דקיק ואיכותי, טעם מעולה, לחות מדוייקת ותיבול מושלם. אם כל הראשונות היו מעולות, זו עלתה מעל מכולם. איזה כיף לחוות ב'בומביקס מורי' ביס כזה מושלם. 
עיקריות חלקנו שתיים. הראשונה מנת קארי ירוק עם חצילים ועשבי תיבול בתוספת נתחי חזה עוף.  בחיים שלי לא אכלתי נתח חציל שהיה כל כך טעים. אתם תדוגו מהמנה הזו חציל ותודו לי אחר כך. ממש מנה טעימה, מצאנו את המנה האסייתית המנחמת!
גולת הכותרת של הערב היתה ה-מנה שקשה לי לכתוב עליה כי הייתי רוצה ממנה עוד ועוד. 
מנת פאד קי מאו של אטריות שעועית רחבות עם בשר טחון וביצת עין מעל. אני יודעת שהטריק של ביצת עין הופך כל מנה ליותר טעימה. במקרה הזה.... לא צריך. המנה מושלמת, ביצת העין מלטפת כל ביס של אטריה רחבה ומושלמת שמלפפת בתוכה בשר טחון. שלמות זו לא מילה גסה. זו המנה החרפרפה הזו! מנת חובה לכל מי שאוהב אוכל טוב. פשוט מעולה!

קינחנו עם כנאפה הביתה עם גבינה מותכת וטובה... סיום מושלם לארבע שעות בילוי קולינרי נהדר, מדויק וחוויה מצויינת. 

מומלץ.... ויותר ממולץ
בומביקס מורי
קניון קריית אונו
שלמה המלך 37 קריית אונו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...