יום ראשון, 5 בפברואר 2017

אוונגרד המוסד של רמת החייל

מסעדת אוונגרד היא מסעדת בשרים אמריקאית, שקיימת כבר כמעט שני עשורים. לא מזמן עברה אוונגרד למישכנה החדש צמוד למתחם שוק צפון. 

הגעתי השבוע להיזכר במסורת האמריקאית ולחנוך את הסניף החדש.

את הערב שלנו התחלנו עם סביצ'ה, שהיה רויי בצל ונח על מצע גווקמואלה שענני בצל ירוק מכסים אותו. מנה מצויינת ורעננה. אומנם חורף בחוץ ואנחנו גמענו את הסביצ'ה בשקיקה. אפילו ללא לחם. 
המשכנו עם שיפודי סאטה. שלושה שיפודי חזה עוף מצופים חמאת בוטנים טעימה מאוד. היה משהו מנחם ועשיר בשיפודים החמים האלה, שצופו במעטפת חמה ותתפלאו לשמוע 'אוונגרד' לא התפתו להמתיק את המנה, אלה הרוטב היה במתיקות מעודנת וממכרת. נרשם מצידי חיסול ממוקד לשלושת השיפודים.
פהיטה סולה מקסיקנה היתה העיקרית הראשונה שלנו. מנת קוביות חזה עוף, שהוקפצו עם ירקות בתיבול מקסיקני והוגשו לצד שלוש טורטיות, סלסה וגוואקמולה. המנה גרפה שבחים מפי אלרועי. לי היה חסרה חריפות כדי להעלות את המנה לרמה מקסיקנית. אך היתה טעימה.

נהינתי יותר ממנת סטייק אנד אגס. על מחבת לוהטת הונחו פרוסות תפוחי אדמה, פרוסות אנטריקוט דקות ושתי ביצות עין מעליהם. האמת? מנה מצויינת. שילוב חלבוני מעולה. הביצים עשו טוב לאנטריקוט והאנטריקוט עצמו היה מעולה. האמת... גנבתי מהטורטיות של המנה המקסיקנית לעשות לי רול של סטייק אנד אגס טעים טעים!!!

מסביבנו אוונגרד היתה תוססת. יש משהו מאוד מכובד שסביב שוק צפון וכל ההמולה סביבו אנשים שרוצים לאכול בנחת מגיעים ישירות לפה. בלי אופנה וגימיקים פשוט אוכל טוב.

אוונגרד
ראול וולנברג רמת החייל
מאחורי שוק צפון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...