יום שבת, 25 בפברואר 2017

המטבח של מאיר - הסדנאות שממלאות את הלב והנשמה


'המטבח של מאיר השמן' זה מרכז המאכיל ילדים בבת ים בארוחות צהריים חמות וכריכי בית ספר. המרכז הוקם ב 2003 על ידי מאיר שואף. כל צהריים באים אל מאיר ילדים שביתם חסר ומאיר מאכיל את כולם באהבה. 


מאיר שואף, בעלי העמותה עושה את הכל בהתנדבות ללא מטרת רווח. מאיר הוא איש נדל"ן לשעבר שכעת רק תורם לקהילה ורק רוצה שהמרכז שלו יצליח. ובצדק - הוא עושה עבודת קודש! 
בימי שישי מארח מאיר שפים לסדנות - תרומה למרכז (עמותה רשומה 580521581) על מנת לאפשר למטבח להמשיך לחיות ולעזור ליותר ילדים.

השבוע התארחו השפים בועז צאירי Tsairi Boaz על סדנת מסורת כבישה ותיבול יפניים ושף אליחנן מלכיור Elihanan Melchior השף של רטבי תמרה, שהנעים לנו את החך עם שני סוגי אורז בסגנון ערבי וערבי עם נגיעות קרמיות. 
מבועז למדנו לכבוש ירקות בסגנון יפני. זכינו לטעום וללמוד לעשות דג במיסו ועוף במיסו ובקר בסגנון אסייתי. כמובן שאכלנו מהכל בסיום הסדנה. 
להיות בסדנה של 'המטבח של מאיר השמן' זה גם תרומה לקהילה, גם טעם טוב בחך - מהנות שזכינו לאכול היו מצויינות. ו-גם הזכות להיות עם אנשים כל כך גדולים שתורמים מזמנם, ממרצם ומהידע שלהם למען אחרים.
בוקר של לב רחב


המטבח של מאיר השמן
תעשו לייק ותעקבו 
לתרומות ואודות הסדנאות והמרכז:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...