יום חמישי, 2 בפברואר 2017

סיקור הארוחה הכי טובה שלי בכרמים

מסעדת כרמים בסגולה קיימת כבר כעשור. כרמים ידועה כמסעדת האזור. כל שבת כרמים מלאה עד אפס מקום ובכלל, מדובר במסעדה שהפכה למוסד!

אני כל כמה חודשים דואגת לעבור באזור ולהיכנס לכרמים. אתמול זו הייתה הפעם השלישית והאמת - הכי טובה!
אז התחלנו את הערב שלנו עם ראשונת הבית של כרמים. כבד אווז על בריוש ברוטב סילאן. אומנם מנה שכבר הספקנו לטעום, אבל על נבחרת מנצחת לא מוותרים. מנה מעולה, בשר נימוח, רך וטעים. 
המשכנו עם ריזוטו פטריות מעולה וסלט הבית לקצת רענון. אבל הכי אהבנו את מנת הסביצ'ה דג לבן שהגיעה לצד מרק גספאצ'ו מרענן על בסיס עגבניות ושום. גם המרק הקר וגם הסביצ'ה חוסלו חיש קל. זה באמת היה קל. מנה כל כך מוצלחת וטעימה ואם הצלחנו לחסל אןתה עם המרק הקר שלה, תוך דקות אז אכן היא מעולה כל השנה.
למנת הדניס בשמנת ובטטה פחות התחברנו. אבל מנת הטיבון על צלע עם תפוחי האדמה בצד ושלל הרטבים היתה מעולה. 
כמה מעולה? את הבשר הכינו במידה המומלצת, מדיום. הנתח היה עסיסי, מלא טעם, עם ארומת העצם שהתלווה לנתח. פשוט מושלם. למנה זו התלוו עם מנת תרד ברוטב ותפוחי אדמה צלוים. 
את תפוחי האדמה טבלנו בשלל הרטבים. רוטב חרדל היה הכי מיוחד והשתלב מעולה עם תפוחי האדמה. למען הסר ספק, לא היינו כבר רעבים. פשוט נהנינו לטבול ולנגוס עם רוטב החרדל. גם רוטב היין ורוטב הפטריות היו טובים, בהחלט החרדל ניצח.

חתמנו את הארוחה עם ערוגת קדאיף עם רוטב פירות יער ועם ברולה בננות מאוד קלאסי וטעים. את כל הארוחה הזו ליווה יין מבית יקב פלטר ומרלו של ירדן 2012. על השירות ניצח הראל והוציא אותנו מרוצים מהשירות מהלגימות ומהטעמים.

מומלץ

כרמים
צומת סגולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...