יום שלישי, 14 בפברואר 2017

אתניקה הרצליה צהרי יום מרוקאי

את 'אתניקה' בהרצליה פיתוח אני מכירה שנים. כבר חגגתי אצלה יומולדת וביקרתי רבות. 

יש ב'אתניקה' כל מה שאני צריכה; אוכל טוב, פשוט וטעים עם נגיעה מרוקאית וכשרות... שנותנת לי להרגיש הרבה יותר נח. 

צהריי היום תפס אותי רעבה ולי היה ברור שהפעם תורה של 'אתניקה' לענג אותי.
עם שלל סלטי הבית הגיעו גם שני חצאי מנות פלאפל. אומנם בפיתה לא נגענו, אבל תמיד כיף לדוג כדורי פלאפל ולתבול חומוב וטחינה טעימים מאוד. גם חריף הבית היה מוצלח. מבין הסלטים, המשובח ביותר היה סלט ארטישוק ופלפלים. אומנם זה לא סלט מרוקאי מסורתי, אבל מכיל כל מה שמרוקאים אוהבים: ארטישוק ופלפלים אדומים מתובלים ועטופים בשום ועשבי תיבול. סלט מוצלח וחמצמץ.
הקרפצ'יו המסורתי התחפש בתוך מופלטה לרול טעים עם המון סלסלה עסיסית. אומנם מבחינתנו קרפצ'יו לא צריך עטיפה, אך הרוטל היה טעים לכל הדעות.
לחמג'ון דקיק וטעים היה למנה הראשונה שגרפה הכי הרבה מחמאות. מדוייקת, לא בצקית מידי, עם תיבול נכון. הלחמג'ון אפילו היה טעים לאחר שהתקרר לגמרי, אחרי שאנחנו היינו עסוקים בשלל הסלטים.
המשכנו עם מופלטה אסאדו. התשובה המרוקאית לרול. המופלטה היתה מצויינת. אומנם לא ניסינו, אבל לא נראה לנו שאפשר לאכול את מופלטת ההפתעה הזו בידיים. אנחנו תפסנו מזלג וסכין ונשנשנו מהמנה הזו, שהכילה כמות מאוד מכובדת של בשר. זה לא רול רגיל, זה מגה-רול בשרני ביותר!
גם מנות הקוסקוס היו חביבות. קוסקוס האסאדו בציר יין היה הגרסה הבשרית והמתקתקה של הקוסקוס. גם הקוסקוס הטבעוני היה בגרסה הקלאסית. 
ממוצע העסקית של אתניקה היא כ 70 ש"ח, של מקום כשר, עם שלל מנות בשרים, המון טעם ונגיעות מרוקאיות.
לא רק בערב, 'אתניקה' מתאימה לכל שעות היום!

אתניקה
שנקר 7 הרצליה פיתוח
09-9511177


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...