יום ראשון, 26 בפברואר 2017

רנדוו נווה צדק הכשרה הכי טובה באזור!

על פינת רחוב לילנבלום ורחוב פינס בנווה צדק, כבר חצי שנה קיימת פינת חמד. 'רנדוו' היא מסעדת דגים איטלקית כשרה, עם סטייל ואלגנטיות. לא מדובר בעוד כשרה, אלה למסעדה שתשכחו שהיא כשרה מרוב שתהנו. 

העיצוב אלגנטי וחמים, הקהל לא מפסיק להגיע ואיתו גם אני הגעתי לחנוך את האי הקולינרי הזה. 
'רנדוו' תפריט איטלקי ודגים. אנחנו התחלנו את הערב שלנו עם מנת גבינת עיזים ותרד על סלט ירוק רענן. מנה בעלת ייחוד וטעם חזק. המשכנו עם כוכבי הראשונות שלנו. סשימי דג לבן עם קינואה, יוגורט, עגבניות ופיסטוקים. מנה שלא תמצאו במקום אחר, 'רנדוו' מדייקת בפרטים הקטנים ויודעת לעשות את העבודה. המשכנו עם סלט אנדיב אחד הטעימים שאכלתי. עם יחס נכון בין גבינת הרוקפור, האנדיב ופרוסות אגסים. טעים-טעים שלא תפסיקו לאכול. אני האמת לא חובבת רוקפור אבל המינון בסלט הזה היה כל כך מדויק שהיה כיף לאכול. 

יין החודש מבית קסטל הנעים לנו את החך, עשינו לחיים והמשכנו לעיקריות. בייבי דגים מטוגנים עם סלט עגבניות היה לעיקרית הנשנושית יותר. היינו כבר מלאות אני ואושר אז היה נחמד להיתקל בעיקרית טעימה וקלילה. 
המשכנו עם מנת פילה בר ים עם קרם פטריות, פטריות צלויות ותפוחי אדמה. ראשית, זו הפעם הראשונה שנתקלתי בדג המעולה הזה. לא חשבתי שהוא יהיה כל כך מלא טעם ועשיר. תוסיפו לו קרם פטריות מעולה ופטריות צרובות. פשוט קיבלנו מלא מעולה. 

אבל שוב, הדג טרי-טרי ואיכותי כיכב בכל ביס ובצדק!
אז אחרי ש'רנדוו' הוכיחו שהם כשרים ושווים, המשכנו עם מוס שוקולד אווירירי וקרם ברולה במעולה. מוצלח פה ובצדק! רנדוו נווה צדק!


רנדוו Rendezvous
לילנבלום 1, תל אביב
כשר
וטעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...