יום חמישי, 9 בפברואר 2017

איטלינו האיטלקייה החדשה של חיפה מפתיעה ביותר!

חמודי עוקלה הקים את איטלינו דה לה קוסטה, האיטלקיה החדשה של חיפה, מול הים כדי שהחיים שלי יהיו עם רגעים יפים יותר וטעימים יותר.
האמת? ערב באיטלינו הוא פשוט מושלם, הנמקום מעוצב ולא מתיימר, הים המשקיף למולנו עושה נעים בלב, הצמחייה המקשטת את ההמסעדה מוסיפה ירוק מול הכחול הזה וכל שנשאר זה להרים כוסית ולחגוג באיטלקית. 
הערב שלנו היה מושלם, זה התחיל עם כוסית יין טובה, אבל המשיך בטעמים הרבה יותר מוצלחים. 

אז איך זה התחיל?
ניוקי מעולה עבודת יד עם ערמונים ופטריות. מנה מנחת וכיפית. המשכנו עם המרעננת הרשמי של איטלינו - סלט קפרסה עם קרעי מוצרלה. הסוד פה הוא בטריות, במוצרלה המצויינת, בתיבול בזיתים הנלווים. פה חמודי הוסיף גם ארטישוק טעים-טעים שעשה לנו טוב בחך והוסיך חמיצות רעננה לסלט. 

ארנצ'יני פרנז'ן וסנט מור היה אחד הארנצי'נים הטובים שאכלתי בחיי (כולל איטליה), פשוט מעולה, רוטב עגבניות עדין, תיבול מצויין. פשוט ארנצ'יני מופתי!
המשכנו עם מנת פילה עגל עם ריזוטו פטריות. מזל שחלקנו את המנה הזו כי פשוט מצויינת גם טעימה, גם הנתח עסיסי ומספיק לשניים - בייחוד אחרי הראשונות הכה מעולות שלנו. 

אחרי שכל אחת טרפה בעצמה מדליון עסיסי של פילה מלא בטעם, הגיע זמנו של הריזוטו המעולה של איטלינו. זוכרים את עצם העובדה שהיינו מלאות ושבעות מהמנות הראשונות?

אז הריזוטו חוסל כולו!!! פשוט טעים ומצויין.
חמודי לא רק הקים איטלקייה מעולה נוספת בחיפה, אלה הוא חרט על דגלו אמירה, ששף הוא שף, לא משנה באיזו מטבח הוא בוחר. אם הוא שף טוב הוא יצליח בכל סגנון. ואנחנו בחרנו לבלות נכון - איטלינו דה לה קוסטה!

*****

איטלינו
העלייה השנייה 96 חיפה







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...