יום שישי, 3 בפברואר 2017

קפה זליק קריית אונו - נבחרת מנצחת מעל לעשור!

לאחרונה אני הגעתי למסקנה שעדיף לאכול בבית קפה ותיק וטוב, מאשר מסעדה יומרנית. כן, במבחן המציאות ניצחו בתי הקפה, המוסדות הישנם והטובים שהפכו לבית שני בסביבה שלהם. כזה הוא קפה זליק. זליק הוקם לפני כ 15 שנים בגבעתיים, השמועה רחשה ובית הקפה הצליח ומצליח מעבר למצופה. לאחר מספר שנים הוקם לסניף בגבעתיים אח צעיר בקניון בקריית אונו. שני הזליקים שלנו מוצלחים ומלאים כמעט עד אפס מקום כל בוקר וכל ערב. והאמת? בצדק!

הגעתי לקפה זליק קריית אונו מלאת שמחה. יש תחושה באמת שמגיעים הביתה בסניף קריית אונו, למרות שאני תל אביבית הרגשתי בבית. את השירות כיכבה מיטל שעשתה לנו ערב משפחתי וחם.
התחלנו את הערב שלנו בסלט זליק עם ירקות טריים, ופטריות צלויות ממולאות גבינת עיזים, פשוט סלט מעולה. שאפו לזליק שגם בשעת ערב מאוחרת הביאה לנו את כל הטריות הזה לתוך הפה. גם הפטריות הוסיפו נימוחות עדינה, טעימה ומנחמת. המשכנו עם קרפצ'יו פטריות שהיתה הבחירה הכי מוצלחת של מיטל לערב חורפי. מנה טעימה וקרמית, חמה עם קורטוב סילאן ופרמז'ן שגרמו לנו לדוג עוד ועוד מהקרפצ'יו הזה. קצת מתוק, קצת מלוח שגרמו לנו להתמכרות ולחיסול המנה חיש קל.

לעיקריות המשכנו עם המנה ההודית הירוקה. נתחי עוף מוקפצים עם חלב קוקוס, קישואים, פלפל ירוק ושעועית ירוקה. מנה טעימה, מאוזנת, עם קצת חריפות ששוברת את הקרמיות של הרוטב. אומנם מנה אותנטית, אבל עם הרבה טאץ' של אהבה.
המשכנו עם מנת סינייה קבב טלה. 

על חציל קלוי פרוס במחבת הונחו 4 קציצות טעימות של טלה. אוהבי טלה חייבים את המנה הזו. עסיסית, טעימה וגם ההום פרייז שהזמנו לצידו היו ממש טובים, חרפרפים וטעימים ממש. 
הגענו לשלב הסיום גמורות....באמת שאכלנו המון אבל לא יכולנו, שלא לסיים את הערב עם שיא השחיתות. וופל בלגי עם כדורי גלידת וניל ושוקולד ומעליהם.... בננות מקורמלות, קרם טופי וקרם כרמל מלוח. הכל יצר רוטב מתוק וטעים.

הגשם והחורף בחוץ קיבלו את פנינו בדרך חזרה לרכב.אבל היינו כבר מחוממות גם מאוכל טוב1 גם משירות נעים וגם מאוירה ביתית!


מומלץ!

קפה זליק 
קניון קריית אונו
שלמה המלך 37 קריית אונו




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...