יום שלישי, 28 בפברואר 2017

אלקטרו קנול הבית של הקוסמטיקאיות וכל ספא

חברת 'אלקטרו קנול' הוקמה ב 1939 על ידי סב המשפחה - דויד קנול. דויד עלה מאוסטריה והחל לשווק ולייבא אינקובטורים. בשנות בשישים יורם ורפי קנול בניו, נכנסו גם הם לתחום והרימו את העסק למכשור לתחום הקוסמטיקה. ב'אלקטרו קנול' ניתן למצוא כל מה שצריכה קוסמטיקאית מהבכירה עד המתחילה במכשור לא מתכלה. מיטות, כסאות, ציוד קוסמטי ועוד. 
'אלקטרו קנול' כעת הינם גם יצרנים מכשירי אפילקציה. 90% ממיכשור האפילציה בארץ הינם יצירת 'אלקטרו קנול'. 'אלקטרו קנול' הם הספקים הגדולים של כל בתי הספר לקוסמטיקה בארץ. כן גם מייצרים מיטות לקוסמטיקאיות ומיטות חשמליות.

כעת מציגה 'אלקטרו קנול' את קדמת הטכנולוגיה. hifu דור שני (מתקדמים יותר) hi fu הוא מכשיר העובד ב 65 מעלות, על ידיות עם נקודות חימום העוזרות לחידוש הקולגן והאליפטין לעור הפנים ולגוף (צלוליט)hi fu הוא מכשיר הלא פולשני הכי חזק בעולם.  
כמו כן ישנו מכשיר ה RF עם טכנולוגיית rf של גלי רדיו למיצוק ולחימום רקמות עמוק. גם פה ידיות לא מתכלות ייצור כמו ב HI FU. פיתוח של 'אלקטרו קנול' גלי רדיו מגיעים לרקמת שומן ומהדקים אותה. מומלץ לטפל עם סדרה של ארבע טיפולים לפחות על מנת לראות תוצאות שיחזיקו עד שנה.

עוד השיקו השבוע 'אלקטרו קנול' מיטת טיפולים עם כרי ג'ל נוזליים המתכווננים על פי האנטומיה של הגוף. זה מרגיש קצת כמו ציפה בים. התשובה הקוסמטית למיטת מים, רק שפה כרי הג'ל גם ניתנים לחימום.
'אלקטרו קנול' נותנים לקוסמטיקאיות ולמכונים והספא השונים שירות מלא הכולל: התקנות, תמיכה, הדרכה (לקוסמטיקאיות עוברות הדרכה מסודרת לכל מכשיר לפני קנייה). ב'אלקטרו קנול' זה הבית של הקוסמטיקאיות וכל ספא.

אלקטרו קנול
יגאל אלון 159, תל אביב
(מעבדה ומרכז לוגיסטי - בית לחם 6, תל אביב)
טלפון: 03-5254556
פקס: 03-5255557
www.electroknoll.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...