יום חמישי, 9 בפברואר 2017

הבית בעולש הכשרה הכי טובה בשרון

 הבית בעולש, היא מסעדה חלבית כשרה בעלת אופי איטלקי, שהוקמה לפני שלוש שנים. מי שמגיע אליה זוכה בדרך שטופה בירוק בתוך התחלה ובטעמים משובחים לסיום. אחרי שזמן רב רציתי להגיע ל'הבית בעולש', אתמול באופן ספונטני הזדמן לי לקפוץ, לטבול בירוק ולהינות מכל הטוב הזה.

על התפריט ממונה שף אסף דוד, שהגיע אלינו משוויץ. התפריט, איטלקי וקליל, הנוף בחוץ ירוק, העיצוב בפנים חמים ונעים והכל מצביע על זה שהגענו למקום הנכון בזמן הנכון.
אנטיפסטי עם מיני מוצרלה היה הראשונה המרעננת שלנו. תיבול מדוייק וכיפי עם מיני מוצרלה, שהלהיבה כל נגיסה והפכה את המנה לטעימה וססגונית יותר. המשכנו עם סלט אסף. סלט המורכב ממלפפונים, עגבניות, פטריות, פרוסות תפוח ירוק ועוד. אבל גולת הכותרת של המנה היו תלתלי בטטה מטוגנים שהורעפו על הסלט. בדרך כלל אני נמנעת מהמטוגן הזה. אבל זה היה כל כך טעים שלא יכולתי להפסיק לאכול. עם הידיים, תוך כדי דילוג בין המנות, תמיד ליוו אותי תלתלי הבטטה המעולים האלה.


המשכנו עם מנת ניוקי וסלק חביבה, ומנת לזנייה בטטה מצויינת שגם הגיעה עם סלט קטן וגם היתה מתקתקה וכיפית. המנה המנחמת הצליחה להשביע אותנו לחלוטין.

סיימנו עם כדור מרנג ממולא קרם מנגו עם רוטב פירות יער מעל. סיום מוצלח ומתוק לארוחה נעימה. אנחנו הרגשנו שזכינו בגל הירוק והטעים הזה. 


אומנם ישבנו במתחם החיצוני של הבית בעולש, אבל לא הפסקנו להתפעם מהגלריה והחלל הפנימי שלה. מקום חמים, כיפי, עם תחושה של בית. מקום לבבי שעושה חשק לחגוג שם אירוע. הבית בעולש מקיימים גם אירועים במקום - אוירה, אויר וטעם משובחים כלולים במחיר! 

הבית בעולש
מומלץ!!! וכשר!!!!

הבית בעולש
סמטת הבית
עולש





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...