יום שבת, 18 ביוני 2016

הקומה של אהובה - הקוסמטיקאית עם מבצע בפנים למגיעים דרכי

אהובה קורח היא קוסמטיקאית פרה רפואית בכירה עם ותק של 25 שנה בתחום. אהובה קורח מתמחה בטיפולי פנים, פילינג, מניקור פדיקור רפואיים, איפור מקצועי, איפור קבוע, הסרות שיער בלייזר ושעווה, איפור כלות, בנית ציפורניים בכל השיטות ושיזוף בהתזה. אהובה מפורסמת בכל הארץ. מגיעים אליה מכל קצוות ישראל, מפורסמים, אנונימיים ואף קוסמטיקאיות מקצועיות.


כל הטיפולים 'בקומה של אהובה' נתמכים את תכשירי הקוסמטיקה היקרים ביותר בתחום. בייחוד מוצרים מבית GIUNOT הצרפתי, SAL היפני, REFINITY ארה"ב. כמו כן, אהובה היא נקודת מכירת מוצרי איפור מבית  STAGECOLOR הגרמני ו MALU WILZ.


אצל אהובה יחס אישי זה לא רק סיסמה. אהובה דואגת לכל לקוחה ולקוח. כמו אימא שדואגת לילדים שלה. עם כל המקצועיות של אהובה, היא דואגת לכל המטופלים, מפגינה אהבה ודאגה. מחמם את הלב לראות אשת מקצוע כמו אהובה שמצליחה לראות את האנשים מעבר להיותם לקוחות. כל הכבוד.


אחרי פילינג רפואי של אהובה. עברנו לשלב מתקדם שלך. טיפול במנורת LED. הטיפול מחדש את תאי העור, מחדש תאי השומן, הופך את הטיפול לאנטי אייג'ינג, מנורת ה LED מטפלת באקנה, עושה חיטוי לעור ומשפרת את מרקם העור. טיפול ה LED  - מבוסס על סגולות ריפוי העור. לאחר שנים רבות בהם השתמשו באור בניתוחי לייזר. תדרי אור ה LED בעלי גל אור ארוך החודר עמוק לרקמות, תאי האור קולטים את האנרגיה ומנצלים אותה לחידוש ותיקון התאים ומפעיל את המערכת המטבולית של העור.


טיפול נורת ה LED, נעשה על ידי קסדת נורות המונחת על הראש. הטיפול אינו פולשני, ואינו גורם לאי נעימות. טיפול ה LED מצמצם את תופעת הקמטוטים והקמטים, מגביר ייצור טבעי של קולגן, אלסטין ומלנין בעור,  מטשטש פיגמנטציה וכתמי שמש, גורם למראה חלק בעור, מקטין נקבוביות העור שגורם  להקטנה של אדמומיות העור, משמש כממריץ העור לאחר ניתוחים, ולצמצום צלקות, קוטל את חיידק האקנה ומצמצם צלקות אקנה בעור. הטיפול נעשה כחצי שעה, פשוט לשכב עם קסדת ה LED.




הטיפול השני שלנו היה מכון כושר לפנים
עם התבגרות העור, תאי העור נחלשים ומייצרים פחות סיבים אלסטין וקולגן.  כך העור הופך רפוי ובעל קמטים. "גינו פריז" פתחו בפריצת דרך בתחום הקוסמטיקה את מכשיר ההידרה-ליפט הפועל על העור, על מערכת הלימפה ועל השריר פה זמנית וכך מחזיר לעור את המראה המתוח.

ההידרה-ליפט מאמן שרירי הפנים וממצק את הרקמות. ממש מכון כושר לפנים.

כיום אנחנו רגילים לשמוע על טיפול בהזרקות שהם החדרות חומרים לפנים למראה צעיר ולשיתוק שרירי הפנים. טיפול ההידרה-ליפט פועל הפוך ומאמן את השרירי הפנים ומעניק עור חלק ללא קמטוטים. ההידרה-ליפט טוב גם לאזורי העיניים והצוואר. הרגישים יותר ומתקמטים מהר יותר. 

ההידרה ליפט גורם ליקוז לימפתי, ממריץ זרימת דם ומסלק רעלים לחידוש העור, מחדיר חומרים פעילים לעור, המקנים תמריץ לייצור קולגן ואלסטין . חדר כושר לפנים הם עשר דקות של התעמלות אינטנסיבית לשרירים על ידי אלקטרודות מאורכות לחיזוק טונוס שרירי הפנים
 הכל על ידי האלקטרודות בטיפול וליטופה  המסור של אהובה


הטיפול השלישי ב'הקומה של אהובה' היההידרדרמי - Guinot
הטיפול מהאהוב והמועדף ביותר בעולם. הידרדרמי היא שיטה טכנולוגית מתקדמת. מותאמת על פי עור המטופל. ואפשרית לכל סוגי העור. ההידרדרמי מנקה ומטהר את העור, משפר ומטפח את מראה העור באופן מיידי. מאפשר ניקוז לימפטי המשפר את זרימת הדם ומנקה רעלים, לאחר הטיפול נוצר עידון בעור עם אפקט מתיחה. ההידרדרמי מצמצם קמטי הבעה, בייחוד סביב העיניים והשפתיים, מחזק את מארג העור, מפחית סימני זקנה. כל זה בשכיבה ואהובה מעסה את פני עם אלקטרודות כדוריות. טיפול מאוד מרגיע וכיפי. קצת מדגדג את העור. האלקטרודות מחדירות חומרים פעילים לעור.  מחדירות חמצן לתאים, המוסיפים אנרגיה ומחדשים את העור. לאחר הטיפול אהובה מעסה את העור, הפנים, הצוואר והכתפיים בעדינות וכיפיות.

סיימנו עם מסכת יופי ואיפור על בסיס מייק אפ של חברת 'גינו' Youth Time מייק אפ ולחות אנטי אייג'ינג. מייק אפ קל וסופר דק, בעל חומצה היאלרונית, ויטמין E המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים.
אהובה - כשמה כן היא, מטופלת באהבה ומסירות אין קץ. ממש בתחושת שליחות, דאגה ואחריות למטופלים. בנוסף למקצועיות אהובה היא מפץ של אהבה ונתינה.


ממליצה בחום!!!
הקומה של אהובה

לפייסבוק:

https://www.facebook.com/ahuvabeautyart/?fref=ts
אמיר גלבוע 18, תל אביב
טלפון : 072-3250951 
נייד : 052-2533296
פקס: 077-4448141 
דוא"ל: zkorach@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...