יום רביעי, 29 ביוני 2016

לאביט loveat תמיד כיף לחזור

רשת loveat קיימת קרוב לעשור. הסניפים פזורים ברחבי תל אביב תמיד עושים חשק לחזור. התפריט מורכב ממנות קלילות ומשביעות.
אחרי ארוחה ב loveat, מרגישים שבעים מאוכל טוב, לא שומני, בריא במידה הנכונה, מלא טעם, בלי להרגיש מושחת משומן.

אני וטל נפגשנו לצהריים בסניף דיזנגוף. מפתיע כמה בריזה יכולה להיות בצהריי היום... תוסיפי לזה שייק אבטיח מעולה!!! ממכר, מתוק במידה וכיפי. לצד שייק האבטיח קיבלנו גם שייק תפוח-קינמון. שני השייקים הוכנו מקרח גרוס והיו קרמיים וטובים. לא עמוסים בסוכר ומצננים כהלכה.

מנת 'אורז מלא טעמים' היתה הראשונה שלנו, אורז אדום עם ערמונים, בצל סגול, פטריות, עגבניות שרי צלויות, פטרוזיליה. אורז טעים מנה משביעה וכיפית. חגיגה של צבע, טעם וטבע. מנת האורז הוגשה עם טחינה, יוגורט וחריף.

המנה השנייה שחלקנו היתה סלט עוף עם אבוקדו, חסה, עלי רוקט, בצל סגול, חצאי תפוחי אדמה ובוטנים. נתחי העוף הוקפצו בסאטה חמאת בוטנים והיו טעימים. גם הגודל של המנה והנתחים והאבוקדו היה טוב. הסלט הוגש עם לחם כפרי פרוס.

שתי המנות היו משביעות. מחירן 44-48 ₪ והן ההוכחה של loveat שאפשר לאכול טוב באמצע היום, מנה בריאה ולא מושחתת. טעים, משביעה וקליל. הכי מתאים לקיץ... אבל עם כאלה טעמים. כולם היו שמחים לכאלה מנות כל עונה, כל יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...