יום שני, 6 ביוני 2016

ניני האצ'י הסושי הכשר הטוב בתל אביב


לפני כשנה הוקמה 'ניני האצ'י' הסושייה התל אביבית הכשרה, שחרטה על דגלה לא רק סושי טעים, אלה גם סושי מותאם לנשים בהריון וגם ללא גלוטן.

לפני שנה  התארחתי ב'ניני האצי'י והייתי חייבת לדגום גם השנה מהם. כי סושי כשר כל כך משובח וטעים, לא מצאתי  באזור חיוג 03 שהוא לא סושיית פאסט פוד. ב'ניני האצי' לוקחים את הסושי בכשרות וברצינות.

ניני האצ'י היא מסעדה, אפילו הייתי אומרת שניני האצי הכניסה לבן יהודה קורטוב רומנטיות. הגעתי לניני האצ'י בשעת ערב. מסתבר שניני האצ'י הייתה מלאה כמעט עד 0 מקום.

התחלנו את הערב שנו עם סלט סשימי של נתחי סלמון, נתחי טונה ובס עם רצועות דקות (פטוצ'יני) של מלפפון, צנון וגזר, יחד עם כוסברה, בצל ירוק ונענע. האמת, סלט מעולה, סופר-סופר טרי, וכיפי לנשנוש. כל ביס דוגם נתח דג אחר ופשוט לא נמאס בפה. גם משחק צורות הפטוצ'יני של הירקות עשה את הסלט לויזואלי ומסקרן יותר. בזוית העין הצלחתי לראות שרוב השולחנות מזמינות מהסלט הזה. מדובר בסיפור הצלחה.

המשכנו עם מנת גיוזה. מנה שאומנם כבר טעמתי אותה בעבר. אני עדיין נדהמתי שבצק הגיוזה היה כל כך דקיק עד שקיפות. אני לא זכרתי כזו מיומנות בגיוזה בניני האצי. כיף להיזכר ולחזור. המשכנו עם שלוש רולים של סושי. הראשון: רוק אנד רול - טונה פיקנטית ואבוקדו, עטוף בטונה צרובה, השני אינטיאס עם אבוקדו, עטוף בסלק קראנצ'י והשלישי - סלמון אבוקדו. אתם יודעים מה הכי אהבתי ברולים של ניני האצ'י. שיכולתי לנגוס באצה ולחצות את הסושי בביס בקלילות. זה אפשרי רק אם האצה סופר טרייה. גם הדגים היו נהדרים. הסושי של ניני האצי פשוט וטוב. מבלי להתיימר. פשוט וטוב רק תוסיפו גם כשרות ואפשרות הריוניות.

סיימנו עם צלוחית בעלת שבעה מיני קינוחים. הקינוחים פרווה וטעימים בצורה שלא תיאמן. אכלנו סופלה שוקולד מלא בטעם, עשיר נימוח. מעורר התפעלות. עוד אהבנו אצבע נוגט, אצבע שוקולד-חמאת בוטנים, שוקולד לימון ושוקולד פטל במרכז הצלוחית המתינה לנו גולת הכותרת. קרם קרמל מצופה. קינוח ששווה שבירה של כל דיאטה. כל אחד יכול להינות מצלחת הקינוחים הזו. ובנינו? אתם תבקשו עוד!

ניני האצ'י

ביקור שני ואת עדיין מספר 1

בן יהודה 228 תל אביב

כשר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...