יום רביעי, 15 ביוני 2016

Tali's Shoes מייבאת נעלים יפות ונוחות, שאפו!!! גללו עד למטה לכל הקולקציה

 אני אומנם אוהבת מאוד נעלים. אוהבת. אבל לא מוצאת.
רוב הנעליים לא נוחות לי. במהלך היום אני מחליפה זוג נעליים, או מסתפקת בסניקרס או כפכף אורתופדי. 
הבעיה היא שיש לי עצם בולטת בכף הרגל ובכלל, אני מקפידה על נעליים נוחות.
נעליים הם לא רק תעודת הזהות הסטייליסטית שלנו אלה גם התמיכה שלנו במהלך היום. פה נכנסת טלי שקד לתמונה.
טלי שקד עבדה שנים רבות בעבודה מפוארת בתעשייה הישראלית. לפני 3 שנים טלי החליטה ללכת עם הלב של  ועם האהבה של כולנו ולייבא נעלים באופן עצמאי. כך נולד המותג Tali's Shoes שבמתחם אלון - עין שמר צומת כרכור.


טלי  שקד מייבאת נעליים מספרד, איטליה ופורטוגל.
היא נוסעת פעמיים בשנה לתערוכות בעולם. טלי בודקת ומודדת כל דגם.


כל הנעליים של Tali's Shoes מיוצרות מעור כולל מדרס הנעל (גם הנעליים שבתמונה שנראית מבד, כולם מעור).

ניסיתי נעלים רבות מבית Tali's Shoes כולם סופר נוחות, מחזיקות טוב את הרגל (והרגל שלי רזה), אפשר וכיף לעמוד איתן כל היום. הן גם יפות וגם נוחות. מדרס העור רך ואיכותי. בקיצור, אני לא יכולה להסיר אותן ממני.




המותגים הבינלאומיים שקיימים ב Tali's Shoes הם:
DANIELLA - מפורטוגל - בייבוא בלעדי
MARILA - מספרד בייבוא בלעדי
UNISA, JIOSSEPO, VIDORRETA - מספרד


מומלץ ביותר!!!

  ~



Tali's Shoes כל הכבוד!!!



04-6272858


לפייסבוק של של Tali's Shoes

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...