יום שישי, 24 ביוני 2016

צאו מהשגרה וסעו למשתה האבירים בעכו!


בעכו העתיקה במצודה ההוספיטלארית, ששמשה בעבר כמצודת אבירים, התארחתי במשתה אבירים.המשתה מתקיים בימי שלישי וחמישי בערב.
התחלנו עם קבלת פנים עם מלצרים מזמרים לבושים בלבוש התקופה, חלוקת כתרים לכל אורח (אביר), התיישבנו באולם הגדול של המצודה. לצד שולחנות ארוכים. והכרנו את הנפשות הפועלות: המלך ריצ'ארד ואת ליצן החצר שהנחה את הערב ודאג לגנוב את ההצגה במהלך כל הערב והפך את הערב הזה למשעשע.

ארוחת האבירים התקיימת עם כלי אוכל מתכתיים (בסכו"ם - כף בלבד כמנהג התקופה), וצלחות מתכת. עת התיישבנו הוגשו חלה, טחינה, סלט כרוב וזיתים על השולחן. יין נמזג בכוסות המתכת ללא הגבלה. המנות המסורתיות שהוגשו היו עוף ותפוחי אדמה ומנה מצויינת של אורז עם אטריות ובשר טחון שהייתה מצוינת.
בין ביס לביס התקיים מופע אקרובטיקה מרשים מאוד (להרשים את המלך), מופע מקסים וכיפי. לאחר מכן ליצן החצר והמלצרים המזמרים הזמינו את כולם לרקוד קצת וולאס ודיסקו.
לאחר הקינוח יצאנו כולנו אל עבר ההיפודרום. שם המלך ריצ'רד יבחן שלושה אבירי סוסים. צרפתי, אנגלי וספרדי. שילחמו אחד השני קרבות סוסים וחרבות לרשת את המלך ריצ'ארד ולמלוך על עכו! הקהל חולק לשלושה קבוצות עידוד שעודדו כל אביר על סוס. וליצן החצר כמובן, לימד את כולם לעודד את הנציג שלו בחן רב ולא הפסיק לגרום לקהל להתאהב בו.
משתה האבירים אינו חוויה קולינרית, אלה פשוט 3 שעות של יין טוב, צחוק, כיף, שבירת שגרה והמון חיים! אני וכל הקהל נהנינו מאוד!
כרטיסים בקופת האתר ברחוב וייצמן 1 בעכו ובטלפון 04-9956708  , וכן בטלפון 04-9956706

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...