יום חמישי, 2 ביוני 2016

ג'ונס, ג'ונס, גונס, היית או חלמתי חלום?

השבוע הזמינו אותי לחנוך בר חדש. חשבתי לעצמי שמדובר בעוד בר. שוב, בר בנאלי עם קוקטיילים קלאסיים, עיצוב עצי ורוק ברקע.

מסתבר שמדיזנגוף באה הבשורה. על דיזנגוף 190 הוקם לפני בחודש בר חדש. ה'ג'ונס' שמו. הפעם הצליחו להפתיע אותי. הבר מתופעל על ידי טובי המיקסולוגים בארץ. ואף זכה כבר בפרס ראש העיר לבר הירוק העיר. העומד בסטנדרטיים של פעילות ירוקה. אבל לא על כך באתי לדבר. 
ל'ג'ונס' תפריט קוקטיילים ייחודי. למרות שאם תרצו אפילו קוקטייל מסורתי. יידעו להכין לכם על הצד הטוב ביותר. 

אחרי החיבוק שקיבלנו מניקולה המנהלת. עודד הברמן שמל להכין לנו קוקטייל. מחצית תפריט הקוקטיילים נקראים על שמות צבעים. ככה יותר קל ללקוח לחזור ולבקש שוב את הקוקטייל האהוב עליו. החלנו עם אחד סגול ואחד ירוק. הירוק - עם ג'ין, שאראטז, שומשום וואסבי ומלפפון והיה חמוד עם טוויסט חריפות אמיתית שעפנו עלנו. הקוקטייל הסגול היה על בסיס - ודקה תפוזים, מחית סלק, דבש, מסקרפונה, נענע ושוקולד מגורד מעל. טעים-טעים מתוק במידתיות. ומשכר כהלכה. פה הם לא רק מיקסולוגים. הברמנים פשוט עובדים ב'ג'ונס' בתנאי מעבדה. פינצטות, טפטפות, אבקות והכל ברמה שטרם ראיתי בארץ. פלא שהברמנים פה זכו בכל כך הרבה פרסים? והיד נטויה... 

ב'גונס' בין 17 ל 21, על כל קוקטייל שמזמינים מקבלים טאפאס. אנחנו אומנם איחרנו מעט אבל טעמנו כמעט הכל. 

סשימי חציל היה מעולה עם טחינה מעושנת, רסק עגבניות סרירצ'ה וקרוטונים. פשוט טעים ובכיף!!! קובנייה טבעונית עם סלסלת עגבניות ריפדה לנו יופי את הבטן. גם היתה טעימה וגם... מגיע להם שאפו על היצירתיות. קציצות מנגולד עם שמנת חמוצה, פיסטוק וזיתים היתה נימוחה, שמנמנה וטעימה מאוד!!! 

סביצ'ה לברק הייתה מבריקה. פה בעצם תרגמו את סביצ'ה הלברק, הוסיפו כוסברה, בצל סגול, אבוקדו ועגבנייה והוסיפו ג'לי ליים - במקום לכבוש כם לימון. שברנו את קוביית הג'לי והתענגנו על ההברקה. 

גם טרטר סלמון שהוגש בתוך גביע גלידה עם רוטב מיסו הייתה הברקה בהגשתה. קינחנו עם הקוקטייל האדום - שאומנם לא נראה כך, עם ג'ין, ורמוט אדום, סירופ אוכמניות, בירת ג'ינג'ר וטימין מעושן. גם קוקטייל טעים ומעולה. אם לא היינו שיכורות עד עכשיו הרמנו לחיים של וודקה היביסקוס שנרקחת במקום בג'ונס. 

מפה אני רק זוכרת ערב מקסים במעומם, היה סופר כיף. בייחוד נהיננו מהרמה הגבוהה של הבר. השירות. ההגשה. והקוקטיילים. אומנם הכל נראה מתוקתק לעילא ולעילא אבל השירות והמבט בעיניים היו אכן בחום של תל אביב.

אהבתי מאוד
*****

ג'ונס

דיזנגוף 190
תל אביב
פתוח על יום מ 17 עד 6 בבוקר ! 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...