יום שלישי, 28 ביוני 2016

יש קפה חדש בעיר, קפה דיזנגוף - דיזינגוף 190

על דיזנגוף 190 פינת רחוב יודפת, פתחו לאחרונה בית קפה חדש 'קפה דיזנגוף". בית קפה כזה, שאפשר לרדת אליו עם הכפכפים וגם לאכול ארוחה טובה. האוירה מצויינת, המוזיקה נעימה והתפריט - מפתיע בהחלט.
התחלנו את הערב שלנו עם מנת ארטישוק ממולא פטריות קצוצות ותבלינים. הארטישוק היה טעים, המילוי העדין השתלב טוב עם החמיצות של הארטישוק. רוטב הרוזה עליו הונח הארטישוק, אומנם לא הוסיף לנו, אך אני בטוחה שהאוהבים לנגב את הצלחת בסיבוב, ישמחו שהרוטב קיים.
במנה הקיצית לקחנו סלט עגבניות עם שרי צהוב, עגבניות מיובשות, זיתים, טבעות בצל סגול, פרובות צנונית, ובייבי מוצרלה. לטעמה של ליהי שאיתי, העגבניות המיובשות מיותרות והסלט שווה בלעדיהם. אני דווקא חשבתי שהתאימו למנה. כדורי הבייבי מוצרלה ספגו את שלל הטעמים שסביב והיו טעימים בייחוד עם נגיסת זיתי קלמטה שהיו בסלט.
קציצות דג ברוטב מרוקאי חרפרף היו טובות, מעט מלוחות. אבל הרוטב היה טעים ועסיסי.
מנת ה'מחאסן' נחשבת מנת הדגל. אז היינו חייבות לטעום ממנה. אל תטעו! המנה גדולה! ותספיק לשני סועדים רעבים. כמות נתחי הפרגית היתה נכבדה, הפטרוזיליה, הבצל, הסומק, הצנוברים והטחינה הגולמית הפכו את המנה למצויינת. הכל נח על פיתה גדולה שספגה את הכל. כיף של מנה. בפחות מ 60 שח. שווה!

קינחנו עם קינוח הבית, פאי לימון הנעשה במקום. בסיס פריך המעגן בו מילוי לימוני. אומנם המילוי היה דק, אך בפאי הזה גם הבצק היה לימוני. הפאי הוגש כדור גלידה ודובדבנים מחומצים טעימים.

'קפה דיזנגוף' תמיד מלא אנשים ויש עונג אמיתי בלשבת בחוץ ולהינות העוברים והשבים, אוכל טוב עם מוזיקה טובה זה בדיוק התמהיל להפסקה טעימה! 

קפה דיזנגוף
דיזנגוף 190 תל אביב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...