יום רביעי, 22 ביוני 2016

סופרה - חגיגות גרוזיניות

כשהגעתי עם דנה לחנוך את סופרה - המסעדה הגרוזינית החדשה ברוטשילד 11, לא ידעתי למה.   לצפות. נכון, אז ידעתי שמדובר במסעדה גרוזינית.  ואוכל גרוזיני אני כבר מכירה. אבל לא ידעתי שככה יחדשו לי. 

התחלנו את הערב של עם ממרחי הבית המסורתיים - פחאליאני. האחד על בסיס אגוזים שהיה סופר טעים, השני סלק והשלישי תרד. כולם היום מאוד טעימים, סמיכים, בעלי מרקמים בשרניים. בכל הממרחים היו אגוזים טחונים גס כך שיכולנו לנגוס וליהנות. ובכלל הממרחים הגרוזיניים הם כל כךמף עשירים שאפשר לאכול אותם פשוט עם מזלג. ללא לחם. 
המשכנו עם המנה האהובה  עליי. חינקאלי. אומנם יש גרסה חלבית למנה. אבל לא יכולנו לוותר על בשר כבש קצוץ גס, טעים ונימוך. מנה מעולה, רק להוסיף פלפל שחור כמנהג הגרוזיניים לתפוס בטיפת החינקאלי ולאכול. 
גם מנת הבאדריג'אני - חצילים המגולגלים בעשבי תיבול ואגוזים היתה נפלאה. ב'סופרה' כל כך מקצוענים שיודעים להכין את החצילים המטוגנים בלי שארגיש שהם מטוגנים בשמן. 

המקצוענים שהכינו לי את מנת החציל, הפתיעו אותי עם צלעות כבש ברוטב פפריקה ודבש טעימיםטעימים. הרוטב נתן לצלעות טעם ומרקם שהפכו את הצלעות לתבשיל של ממש. 

המשכנו עם מנה שהכי אהבתי קבב אותנטי מלא תיבול וטעם. בשרני, מדושן וטעיים, ממש טעים. 

מה שהכי הפתיע אותי ב'סופרה' (משתה בגרוזינית). שלמרות היותה מסעדה היא בעצם מקום בילוי לכל דבר. רק הרמתי את הראש מהקבב שלי וכבר גיליתי מסעדה מפוצצת חוגגים!!! ממש ככה. 
ב'סופרה' כל יום זו חגיגה אחרת, כל אחד יכול חמצוא לעצמו את הזמן הנכון לבוא לאכול, לשתות ולרקוד. גם על הבר!

ימי ראשון - זמר גאורגי 
ימי שני - טניה רקדנית בטן 
ימי שלישי - מורן מזור 
ימי רביעי - רקדני הבלט הגאורגי 
ימי חמישי - די ג'יי 
ימי שישי - זאת ודי ג'יי גאורגי 
שבת - די ג'יי 

 יש להזמין מקומות מראש ולקוות שיישארו גם לכם מקומות


שמח פה. מאוד. 
הקיץ הזה יהיה מלא חגיגות ב'סופרה'.
רוטשילד 11 תל אביב
03-5356433
https://www.facebook.com/supratlv/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...