יום שלישי, 21 ביוני 2016

אתם בחוף? תעלו לגורדו!


'גורדו' היא מסעדת החוף היחידה בתל אביב שמציעה את אותו החוף, אותה השקיעה, עם תפריט עשיר שעושה לכם כיף בוקר, צהריים וערב, רק בלי החול. גורדו ממוקמת על טרסה מעל חוף גורדון. 'גורדו' משקיפה על כל החוף ועם אחד הלוקיישנים הטובים בארץ. גורדו היא מסעדת חוף הראשונה שמציעה את אותו הבילוי ללא החול. 'גורדו' הוקמה לפני כעשר שנים. והיא מתחדשת ללא ההרף. כל קיץ משיקה 'גורדו' תפריט חדש.

השבוע טבלתי בים עם דנה להתחלת חגיגות יום ההולדת שלה. לאחר השחייה, קבענו ל'גורדו' להשקיף על השקיעה, אין מקום טוב יותר מ'גורדו' לחגיגות ולארוחת ערב מול שקיעה.

התחלנו את הערב שלנו עם שייק פירות אלכוהולי. עם פירות טריים, אחד על בסיס תות והשני אבטיח ונענע. לחימום הקנה לקחנו לחם הבית עם סלט קיסר מצויין. מלא ירקות טריים, פריכים וכיפיים. גם הרוטב בסלט היה משובח, פשוט וטעים.

האוכל בגורדו הוא פשוט וטעים. ואנחנו חגגנו עם שתי עיקריות קלאסיות ומצויינות. הראשונה דג דניס בעשבי תיבול ופירה. הדג היה טרי וגדול, מזמן לא קבלנו מנה כזו מכובדת של דג, כמובן הוא חוסל עד תום. עשבי התיבול הפכו אותו לסופר טעים. ממש ללקק את האצבעות. גם הפירה החלק היה פשוט וטעים.

לקרניבורים שבנינו - חלקנו גם מנת אנטריקוט מעולה. שוב 'גורדו' משחקת פה משחק של אוכל פשוט וטוב. בלי התיימרות בלי התייפייפות. גם פה הסטייק היה מכובד גדול, עם עשייה מדוייקת וטעם עסיסי, בשרני בדיוק כמו שאנחנו אוהבות!

את חגיגות הטעמים הזו סיימנו עם טעם מתוק, אבל פה 'גורדו' הפתיעה ושמרה את הקלף האחרון אצלה. קרמבל התפוחים של גורדו, הייתה מנה פשוט טעימה! בצלחת ענקית נחו התפוחים החמצמצים בקרם אדמדם, מעליהם הובזק קרמבל מעולה וגלידה וניל. שילוב של חמצמץ ומתוק שהביא לטעם גדול!

ממליצות בחום!
*****

גורדו חוף גורדון תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...