יום שני, 27 ביוני 2016

טייגר לילי טעמים מעוררים לקיץ

אני אוהבת את האוכל שלי בקיץ קליל, קריר וחריף. זה המרענן הרשמי שלי. אוכל קל, סלטים קרים וטובים עם העוקצנות הנכונה.

הגעתי למתחם שרונה אתמול, במסגרת חגיגות השנה. טייגר לילי אירחה אותי ואת שירה אתמול לחגוג קצת את הקיץ.

התחלנו עם שייק על בסיס חלב קוקוס, עם אננס ופירות יער. שייק סמיך וקר שכיף לנשנש אותו. עם מתיקות מעודנת וקרמיות חלבית.

המשכנו עם המנות הראשונות: עלו ובאו ומרעננים הרישמיים שלי לקיץ!
הראשון סלט איטריות שעועית חריף מעט, עם בצל ירוק, בצל סגול ועשבי תיבול. עם תיבול עוצמתי. כיף של סלט!

המשכנו עם דרגה גבוהה יותר בחריפות - סלט פפאיה ירוקה, סופר טעימה עם גפרורי פפאיה, פלפל חריף מעולה, עגבניות שרי חצויות שספגו את החריפות והטעמים, בוטנים סופר טריים שכיף לנגוס והופכים את המנה לנגיסה וכיפית. אני נהניתי! הסלט היה גדול וסירבתי בתוקף שיפנו אותו מהשולחן שלי. הוא המלווה הצמוד.

סלט פרגית אומנם נשמע משונה, מדובר בסלט עם קוביות קטנות של פרגיות, ממש כמו סלט, עם בצל ירוק והמון כוסברה. סלט טעים, עסיסי ו... מעולם הפרגית לא היה נישנוש כזה כיפי.

ברווז מטוגן בטמפורה עם טריאקי וסויה נשמע כמנה עיקרית, אבל זו היתה ראשונה עסיסית וכיפית, אומנם מלוחה אך עדיין מומלצת מאוד. יש משהו נכון בלהגיש מנת טמפורה כמנה ראשונה. כך טועמים בלי ייסורי מצפון וחבל לפספס מנה כזו טובה.

יש לציין, שעם הראשונות הוגש לנו גם קופסת קש עם סטיקי רייס ממש כמו תאילנד. האמת, שמאז הביקור האחרון שלי שם לא מחצתי באצבעות קצת סטיקי רייס, זה היה תענוג בייחוד לטבול אותו ברוטב של מנת הברווז.

עיקרית לקחנו מנת קארי ירוק עם חצילים, בגרסת תוספת העוף, לצד אורז לבן. מנה טעימה ועדינה. החצילים היו ממש תענוג. נימוחים, ללא גרעינים, נימוחים, נעטפו בקרמיות של הקארי הירוק. פשוט דגצי אותם גם כשהייתי שבעה.

לקינוחים לא היינו מלאות. איך אפשר לסרב לבננה לוטי אותנטית. פריכה, טעימה, עם הבננות הקרמיות בפנים, החלב המרוכז בחוץ והקראנציות של עלי הפילו המטוגנים. בבננה לוטי אין ייסורי מצפון, יש 100% טעם!

גם מוס חלב קוקוס, עם קפיצת פסיפלורה, פירות יער וסורבה מנגו היו חגיגה מתוקה - בגרסה הקלילה יותר!

על הכל ניצח השירות המעולה של נוגה, העיצוב הנעים של המסעדה והפסקול המצוין המלווה אותה.

אז כשאתם מבלים בשרונה וגם ברמת החייל אל תשכחו לעצור להתרענן בטייגר לילי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...