יום שבת, 10 ביוני 2017

טנדורי טאלי לאכול טעים הודי וזול, גם בסופ"ש

כשכולם מחפשים את המקום האולטימטיבי לבילוי משפחתי או חברי בארוחת צהרי שבת, כשכולם מחפשים להתרענן ממסגרת היומיום הנוקשה ושוב נתקלים בסוגיה הקשה ביותר. 
הכל יקר וכשמדובר בארוחה משפחתית אז התוצאה היא כואבת בכיס. ההברקה באה מכיוון טנדורי, המסעדות ההודיות בכיכר דיזנגוף בתל אביב ובהרצליה פיתוח. מה הדיל? טאלי הודי ב 40₪ לצמחוני ו 45 ₪ לטאלי הבשרי. כן, כל הטעם הזה גם בסופ"ש (בסניף בהרצליה רק יום שישי). הטאלי הוא ללא הפסקה - ריפיל ללא הגבלה 
איך הטאלי? אתם שואלים. טעים. ממש טעים. כל אחד הכיל נאן מצויין טרי טרי, פאפאדם - הקרקר ההודי האהוב על בסיס עדשים שאנחנו מאוד אוהבים! דל עדשים כתומות טעים ומטובל, יוגורט מתובל, גרגרי חומוס ברוטב, אורז בסמטי, ירקות חתוכים.

ההבדל בין הטאלי הטבעוני לבשרי, הוא צי'קן טיקה מעולה לבשרי. עסיסי, טעים, עשיר. ופלאק פניר לטבעוני. לי הוא היה חלש מידי. פרט לזה ליקקנו כל פרט בטאלי. קצת מביך להודות שהטאלי היתה נקייה לחלוטין בסיום. הנאן עזר לנקות את השאריות. כל הרטבים היו מצויינים ומתובלים היטב. האורז מעולה ובכלל, ארוחה שווה, טעימה, כיפית, משביעה ומזינה והכי חשוב, בניחוח הודי שובר שגרה שעושה חשק לטוס ל'טנדורי' חזרה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...