יום שני, 26 ביוני 2017

מקסיקו סיטי באלנבי רוטשילד

במתחם אלנבי רוטשילד בין כל הדוכנים המוכרים יותר או פחות שוכנת לה פנינה מקסיקנית. מקסיקו סיטי הוא דוכן קטן ומטריף שייתן לכם את רזי המטבח המקסיקני וישאיר אתכם עם טעם של עוד.
התפריט מינימלי וקל להתמצאות, מה עוד שיש איור של המנות, אז מי שמתבלבל בין בוריטו, קסדיה, נאצוס וטאקוס. זה הזמן ללמוד ולהפנים.

התחלנו עם הכי קל (והכי טעים), נאצ'וס - חטיפי תירס עם סלסה מצויינת, גבינה, גווקאמולה וטבעות פלפל חלפיניו. מנה פשוטה וחבל שממכרת כי אני וקטיה שאיתי יכולנו לנשנש אותה בלי סוף. המשכנו עם קסדיית בשריות וקסדיית פטריות וגבינה. שלושתן היו מעולות. בייחוד הפטריות והבשר גרפו מחמאות. 


המשכנו עם טאקוס, טורטיות התירס ללא גלוטן הפתוחות ועליהן בשר קצוץ, בצל, כוסברה, גווקאמולה וסלסה. היה קצת קשה לאחוז בטאקוס ולדוג ממנו אז החלטנו פה אחד להמשיך להראד קור - מנת הבוריטו. 


טורטיית קמח מגולגלת עם תוספות הפעם בחרנו בתוספת פרגית. יחד עם אורז, סלסה, גוואקמולה, כוסברה, עגבניות, אננס וכל מה שבא. אני מאוד אהבתי את טעם הפרגית. בושלה בדיוק, הייתה מלאת טעמים וגרמה לבחורה שבעה כמוני לדוג עם מזלג מהפרגית הזו וליהנות מכל ביס. קטיה אהבה את הבוריטו בשלמותו ואכלה את הבוריטו עד תום. שילוב האורז יחד עם הפרגית והאננס יצר ביס מלא טעם. וגרם לשני בחורות לאכול ולאכול גם כשהן שבעות!


אז כשחשקה נפשכם לחשוב קצת מחוץ לקופסה
מקסיקו סיטי
מתחם אלנבי-רוטשילד
רוטשילד 36 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...