יום ראשון, 18 ביוני 2017

טוני וספה - רשת הפיצריות המצליחה בתל אביב

קרוב לעשור שרשת 'טוני וספה' חיה וקיימת. 'טוני וספה' הוקמה כפיצרייה קטנה ואיכותית, עם מכירת פיצות על בסיס משקל. את המתכון והתפריט הקים שף ליאון אלקלעי. 'טוני וספה' היתה מחלוצת הפיצריות האופות פיצות פעמיים. פעם ללא טופינג ופעם עם התוספות.

לפני מספר חודשים נפתחה הבייבי החדשה לבית 'טוני וספה' סניף חדש ברחוב הארבעה 8 בתל אביב. כשהגעתי ציפיתי למצוא מקום די ריק. אחרי הכל, תל אביב רוויה אופציות... להפתעתי 'טוני וספה' סניף הארבעה היה מלא!!! הפיצות בויטרינה לא הפסיקו לרוץ, הדלפקיסטים כל הזמן שירתו והגישו פיצות והמוני הקהל היה מרוצה.
אני אישית מאוד אוהבת את אפשרות הקניה על פי משקל. כך אוכל לנגוס מכל פיצה שבא לי. לקחנו פס מכל טעם כמעט. 
האהוב עליי הוא מרגריטה עם גבינת פטה, אחריו כיכבה פיצה לבנה עם פטריות פורטבלו. אינני חובבת פיצות לבנות, הן תמיד תרגשנה לי חסרות טעם, אך הפורטבלו הוגש במנות מכובדות על הפיצה ונתן עומק וטעם. ראוי לציין לשבח את הבצק הפיצה שזכה להיות בעובי דק עד דקיק ועדיין לעמוד ולהחזיק את התוספות מבלי שהפיצה תשבר באחיזה.
עוד אהבנו פיצה עם זיתי קלמטה שחורים, מרגריטה חריפה מצויינת, פיצה טבעונית עם גבינת סויה, ומרגריטה פטריות. 
את כל הארוחה הזו ליוו בירת אלכסנדר בלונד ותה ירוק אריזונה. שירות מהיר מאוד ויחס חם, עשו לנו ארוחת ערב מהירה, טובה וכיפית להתחיל איתה את השבוע.


טוני וספה
הסניף החדש - הארבעה 8 תל אביב
סניפים נוספים בהרצליה פיתוח,אלנבי תל אביב ורוטשילד תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...