יום ראשון, 4 ביוני 2017

החדשים של הום סנטר - עושים חשק לחדש בבית

הום סנטר מחדשת קולקצייה ומביאה לישראל מותגים בילאומיים עם איכות נמהדרת והבלתי מתפשרת עם מחירים ותנאים שווים לכל נפש.
מותג הקרמיקה Argenta הינו מותג צעיר ודינאמי, אשר מתפתח באופן נרחב בשנים האחרונות. מטרת המותג היא לחקור את השוק הנוכחי ולספק את צרכיו עם פתרונות טכניים ואסתטיים.
מוצרי ARGENTA מיוצרים בטכנולוגית הייצור הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק, והיא מהווה את חוד החנית מבחינת חדשנות בתחומי עיצוב האריחים והגדלים השונים.

הום סנטר משיקה גם ליין מקלחונים מבית מותג "TOP BATH", אחד המותגים המובילים והותיקים בישראל, סדרות של מקלחונים המיוצרים מחומרי גלם משובחים, בסטנדרט גבוה, ממגוון סוגי זכוכית, שמעניקים לקהל הלקוחות מעטפת מעוצבת ומושלמת, לחדר הרחצה והאמבט. המקלחונים אטומים למים, בהתאם לגודל החלל ולסגנון המבוקש. ניתן לבחור בין מקלחונים פינתיים או עגולים, מקלחונים חזיתיים מרשימים מאוד, מרווחים ובשלל דגמי נוספים.מבין הדגמים המובילים בקטגוריית המקלחונים והאמבטיונים, תוכלו לראות מגוון סוגי זכוכית: שקוף, פסים לרוחב (בשליש האמצעי), אסיד חלבי מלא ופפיטה.

רשת הום סנטר מקלחון רקפת 900-1300 שקליםסחלב מקלחון רשת הום סנטר 1300 שקלים - Copy
"TOP BATH" מציבה סטנדרטים חדשים במקלחונים:  מקלחון בגובה 190 ס"מ , ציר חכם מתכת אל חלד , 3 שנות אחריות , 4 סוגי זכוכית כסטנדרט.
הפרקט החדש של הום סנטר מגיע אלינו בייבוא מיוחד - מהמותגים האירופאים המובילים KAINDL ו- KRONO , המתמחים בפרקט למינציה. מותג Kaindl האוסטרי פועל בעולם מעל 120 שנה ו-Krono הגרמני, פועל מעל מאה שנה. מפעל הייצור של החברה נחשב לאחד מהגדולים ומהמשוכללים בעולם, כששטחו שווה לחמישים מגרשי כדורגל. במפעל מתבצעות גם סדרות מבחנים קפדניים להבטחת איכות מושלמת ובחינת עמידות של הפרקטים ללכלוך וחיכוך. מדובר על איכות פרקט ללא פשרות, העומדת בתקני האיכות הבינלאומיים ומלווה באחריות נרחבת.
הום סנטר פרקטים החל מ- 39


בליין שירות האמבטהום סנטר השיקה קולקציית שידות האמבטיה החדשה מבית המותג "TOP BATH", מותג מוביל בתחום ייבוא, ייצור ושיווק מקלחונים, כלים סניטריים, ארונות אמבט ואביזרי אמבט, כוללת מגוון מוצרים בהשראת הקו הכפרי, הקו המודרני והקו האיטלקי.

רשת הום סנטר שידת אמבטיה גפן 2800-10000 שקלים


הום סנטר גם מחדשת בתחום ההדפסות והטפטים  ומאפשרת ללקוחותיה לעצב את חללי הבית עם מגוון טפטים, מדבקות וקישוטי קיר , קנבסים מעוצבים ומדבקות וניל, במחירים  מהנמוכים בשוק, תוך כדי שימוש במאגר גדול וחינמי של תמונות שעומד לרשות לקוחותיה.

רשת הום סנטר מגוון טפטים לחדר שינה החל מ22 שקלים למר - Copy

"אצלנו כל אחד יכול להיות המעצב האישי של הבית", מדווחים מנהלי הום סנטר. מהיום כל אחד יכול באמצעות אתר החברה לעשות רכישה און ליין , של מדבקות טפט לפי הזמנה אישית , תמונות קנבס בכל גודל רצוי , מתוך מגוון רחב של מאגר תמונות ללא תשלום ושלל דוגמאות והדמיות של איך הם ייראו בחדרי הבית .

אתר HOME-PRINT.CO.IL של הום סנטר מציע ללקוח לבחור דוגמאות מתוך מאגר קיים של עשרות תמונות/ויזואלים בסגנונות שונים ביניהם : הסגנון האורבני, הקלאסי, המודרני, שחור-לבן, גיאומטרי, ערים בעולם,  טבע וכן מגוון גדול של תמונות לחדרי הילדים. בנוסף מציע האתר את האפשרות  לטעון תמונה אישית ,שחביבה עליכם במיוחד ולהפוך אותה לתמונת קיר על גבי קנבס.

השרות החדש של הום סנטר מציג אפשרות מתקדמת של צפייה בהדמיה, רגע לפני הדפסת הטפט על גבי קיר , באותה הפרופורציה שבין הטפט ביחס לגודל הקיר, או הדמיה של תמונות הקנבס על גבי קיר הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים וחללים נוספים ברחבי הבית. 
לאחר סיום הבחירה ועיצוב מדבקת הטפט או תמונת הקנבס באופן אישי, ניתן לבצע הזמנה (החיוב מתבצע  טלפונית)
וניתן יהיה לאסוף אותם בסניפי הום סנטר בבני ברק או ראשון לציון או לבקש שישלחו ישירות לבית הלקוח.
רשת הום סנטר מגוון מדבקות טפט

ומה בנוגע למחירים ?
הנהלת רשת הום סנטר מתחייבת על מחירים זולים בצורה משמעותית , על מגוון הפתרונות לעיצוב הקיר בבית , כך לדוגמא מגוון טפטים החל מ- 22 ¤ למ"ר בלבד בגליל של 5 מ"ר . מגוון מדבקות טפט החל מ- 41 ¤ למ"ר  הדפסה על קנבס במגוון גדלים ומסגרות הן של תמונה אישית לבחירה והן מתמונות המאגר: החל ממחיר 60 ¤ להדפסה בגודל 20*30 עד 279 ¤ עבור הדפסה בגודל 100*100 . בנוסף הדפסה על קנבס (ללא מסגרת) / הדפסה על טפט 88 ¤ למ"ר . הדפסה על מדבקות ויניל 60 ¤ למ"ר וכן הדפסה על שמשונית 50 ¤ למ"ר.


רשת הום סנטר \ מה השאלה?
45 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ
פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...