יום שבת, 3 ביוני 2017

לולה וקובה שוב הוכרזה כמנצחת של השרון

את מסעדת 'לולה וקובה' הכרתי לפני כשנתיים. כבר אז זו היתה אהבה מהביס וממבט ראשון. אין מה לעשות, יש מקומות שפשוט מנצחים אותי בלי להתאמץ. אז אחרי שהוזמנתי לכל כך הרבה ערבי רוק או הרצאות או כל מיני דברים מגניבים, החלטתי להגיע לטעום מתפריט הקיץ החדש. 

לולה וקובה החליפו שף וכעת זה הזמן לטעמים חדשים. אם היה מקסים, אז עכשיו עוד יותר. השירות והאוירה עדיין מצויינים ונשאר רק לטעום מהטעמים החדשים.

התחלנו עם חציל. אני, שחשבתי שאין לי מה לחדש בגזרת המנה הנדושה הזו, אכלתי לא רק את החציל, אלה גם את הכובע. החציל הקלוי הגיע על מצע פלפלים ובצלים שרופים ומתובלים טוב, עם גבינת פטה ורוקט מעל. זו ללא ספק מנת החציל הטובה שאכלתי בשנים האחרונות ומגיע שאפו גדול ללובה וקובה על טעמים מעולים, מנה עשירה עם עסיסיות, רעננות מגבינת הפטה והרוקט. עם טעמים של תבשיל ביתי מתחת. שלמות!
המשכנו עם מנת כנאפה מלוחה עם תפוח אדמה, גבינות, תרד ותבלינים. גם פה הרמתי ידיים וגם הורדתי את הכובע. מנה טעימה, כיפית, חמימה ולא מכבידה. מלאה בטעמים ומרקמים. תפוח האדמה המעוך בפנים תובל בעישבי תיבול שעשו לנו כיף בפה.
מנת פסטה בירקות החדשה היתה מצויינת, חמצמצה מעגבניות, זיתים וארטישוק, יחד עם מרכיבים עדינים של קישואים, שעועית ירוקה והיתה למנה פשוטה ומציינת בעשיה.
ניוקי 'עננים' עם פטריות, אפונה וערמונים היתה פשוט מהנה. מנה שמחזירה את הכבוד לניוקי. ניקיו רך רך ועם עובי מכובד. עשוי באהבה ונבלע חיש קל. מעולה.

אחרי שלולה וקובה לא אכזבו במנות, ראוי לציין גם את הבר הלא מאכזב שלהם. הקיץ חודש כל צי הבר וכוכב הבית שלו הוא יין לבן מבית מאד האוס ניו זילנדי עם מתקתקות גוייאבה בסופו. גם הקוקטיילים החדשים גרפו מחמאות. עם הקוקטייל של אלינור עם ג'ין, טוניק לימון ותבלינים.  
קינחנו עם כנאפה - הפעם הגרסה המקורית המתוקה. שוב הברקה מעולה עם אפרסקים מבושלים מעל להוסיף טעם ולהראות שמישהו במטבח אוהב את העבודה ועטשה כל מנה מכל הלב. גם עוגת גבינה אמריקאית וגבוהה היתה מצויינת. כמו שהבטיחו לולה וקובה לא מאכזבים בשום שלב. אהבתי ואוהבת. מאוד ❤!
מומלץ בחום!
לולה וקובה
מבוא קדם 5, הוד השרון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...