יום רביעי, 28 ביוני 2017

Mulberry Project בישראל מתארחת בגאספר ג'ונס

לראשונה בישראל בבר הגספר ג'ונס בדיזנגוף 190 בתל אביב מתארח לתקופת הקיץ - Mulberry Project בר הקוקטיילים בניו יורק.
Mulberry Project הוא בר בן 7 שנים במתחם הסוהו במנהטן המנוהל על ידי ג'ספר סופר הברמן. ייחודו של ה Mulberry Project הוא בחוויה כללית, גם אוירה גם מוזיקה, גם נוף משתנה של תערוכות בבר, יותר חוויה יותר מאשר בר.

Mulberry Project מתמחה בהכנת קוקטיילים על פי בקשתך. הלקוח בוחר מה שהוא אוהב, אפשר לבחור בכמה שלבים ואפשר רק לתת "מרכיבי חובה" בקוקטייל ולהשאיר את השאר בידיים של הברמנים של Mulberry Project. זה קונספט ייחודי וראשון שמתארח בגספר ג'ונס. Mulberry Project מתארחים כבר פופ אפ בברים בעולם אפילו התארחו בזמן האולימפיאדה בריו ואחרו הטולום וקולומביה וכעת תורה של ישראל, מתוכה נבחר הבר גספר ג'ונס לארח אותם.




















בשלב הראשון בוחרים איזה בסיס אלכוהולי, שלב שני - בחירת טעמים. פה Mulberry Project עובדים הכי טוב שיש . אם מדובר בפירות, אז הפירות יהיו טריים ואיכותיים - כמו תמיד בגאספר ג'ונס. שלב שלישי בחירת טעמים.
אז את פנינו קיבל גספר הברמן המיובא של Mulberry Project עם חיוך ואירוח סטייל ניו יורקי, שהגיע להשתכן בגאספר ג'ונס עם עוד שני ברמנים שלו.
אין ספק שהצוות מוסיף וויב חו"לי לגספר ג'ונס ועושה לנו חשק לשבת ולא לעזוב את המקום עד אור הבוקר!
אז בתור התחלה אני בחרתי משמש בטעמים, עם אופציה פתוחה באלכוהול (רק שיהיה לי חלש), טל בחרה ליצ'י עם אלכוהול חופשי - מה שהברמן יבחר. קבלנו שני קוקטיילים מעולים! משמש-ווודקה מעולה וליצ'י, ג'ין והבנרו. מושלם! אין ספק הברמנים יודעים להתאים טעים לאלכוהול ולהגיש באהבה. יחד עם הדרינק נשנשו גם את מנת הבאן הטעימה ביותר שאכלתי בזמן האחרון, וראוי לציין שאני אוכלת המון באנים. הבאן עצמו היה נהדר, בעובי ובמרקם הנכון. הבשר בו היה לא פחות ממושלם, שכן, אין מדובר במסעדה אבל כל מסעדה תשמח מאוד לכזו מנת באן.
דים סאם עוף הגיעו עלינו מבריק, דקיק ומאוד טעים. גם מנה מכובדת וראויה. בסבב השני שלנו אני בחרתי טעמי תות-קוקוס, וטל בחרה טעם אבטיח. אני זכיתי במשקה ברדי טעים-טעים עם פירות טריים, ממש שייק אלכוהולי משובח!!! וגם טל אהבה את המשקה האבטיח-בזיליקום המעולה שלה.
אין ספק - גאספר ג'ונס זה לא רק אחד הברים הטובים בארץ! גם באלכוהול וגם באוכל! הוא גם אחד המקומות שיודע להמציא את עצמו מחדש ולא להפסיק לרגש קהל לקוחות קבוע ומזדמן!

מומלץ בחום!!!
גאספר ג'ונס
דיזנגוף 190, תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...